بررسی همکاری‌های اداره میراث فرهنگی کاشان با مدیریت ارتباط با جامعه و مرکز کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان

۰۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳ کد : ۲۰۲۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۲۴

مدیر ارتباط با جامعه و رئیس مرکز کاشان شناسی دانشگاه کاشان به همراه جمعی از اعضای هیات علمی (هسته علمی ارتباط با جامعه) با حضور در محل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با رئیس و کارشناسان این اداره دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست صمیمی موضوعات همکاری های دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین، نوع همراهی و همکاری و نیز زمینه های انجام پروژه های مشترک را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.
مشارکت و حضور اساتید دانشگاه در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی میراث فرهنگی، استفاده از ظرفیت و توانمندی همه دانشکده‌های دانشگاه کاشان در حل مشکلات شهرستان در حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، استفاده از ظرفیت مطالعاتی اساتید دانشگاه جهت انجام نیازها و اولویت‌های مطالعاتی مورد نیاز میراث فرهنگی از جمله محورهای ارائه شده در این نشست بود.

همچنین مباحث هدایت پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان به سمت نیازهای پژوهشی مجموعه میراث فرهنگی، برگزاری کرسی‌های علمی، ترویجی در ارتباط با چالش های پیش روی توسعه پایدار گردشگری در منطقه با حضور و مشارکت اساتید دانشگاه کاشان و مدیران و خبرگان حوزه های مرتبط و.... مورد  بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست مقرر شد تفاهم نامه تنظیم شده برای همکاری های متقابل پس از بازنگری نهایی، به زودی بین رئیس دانشگاه و رئیس اداره میراث فرهنگی امضا و مبادله شود و سپس به صورت هدفمند و کاربردی مفاد آن اجرایی شود.
 


( ۱ )

نظر شما :