انجام مرحله ارزیابی تخصصی دکتری نیمه متمرکز ۱۴۰۱ در دانشگاه کاشان

۰۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۷ کد : ۲۰۲۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۸۵
انجام مرحله ارزیابی تخصصی دکتری نیمه متمرکز ۱۴۰۱ در دانشگاه کاشان

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان گفت: مرحله ارزیابی  تخصصی دکتری نیمه متمرکز 1401 با حضور  1005 داوطلب در دانشگاه کاشان برگزار شد.
دکتر جواد سلیمی سرتختی افزود: مرحله ارزیابی تخصصی دکترای نیمه متمرکز 1401 از تاریخ 7 خرداد شروع وبعد از اتمام مصاحبه های علمی در پایان خرداد و شروع فرایند امور مربوط به بررسی سوابق آموزشی_ پژوهشی و درج نمرات داوطلبان در پرتال سازمان سنجش، تا اواخر تیرماه ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: این ارزیابی در 36 رشته گرایش با حضور 162عضو هیات علمی در دانشگاه به صورت متمرکزانجام شد و ظرفیت دانشگاه برای پذیرش دانشجوی مقطع دکتری در سال1401، در دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان 185 نفر می باشد.
بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی طی دو مرحله انجام  می شود.
مرحله اول آن آزمون متمرکز است که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و مرحله دوم آن شامل مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان است که به دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو واگذار می شود.
نتایج نهایی آزمون دکترای نیمه متمرکز 1401 نیمه اول شهریورماه از طریق سازمان سنجش اعلام می شود.


( ۵ )

نظر شما :