مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان برگزار شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۰۲۴۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۳۹

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان و فرمانده بسیج دانشجویی استان اصفهان و رئیس دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه کاشان برگزار شد.
مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت:یکی از سخت افزارها و نرم افزارهایی که در شکل گیری اهداف انقلاب اسلامی نقش داشت سخت افزار دانشگاه و نرم افزار دانشجو بود که وقتی این دو با هم ترکیب شدند نقش مؤثری در پیشبرد اهداف  انقلاب داشتند.
سید هادی انوری با اشاره به اینکه مهمترین، جذابترین و پر انتظارتان دیدارهای رهبر معظم انقلاب با دانشجویان است افزود: در دیدارهای رمضان رهبر معظم انقلاب از جریان دانشجویی انتظار جهاد تبیین دارند که بسیج دانشجویی در ایفای این موضوع و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد.
وی با بیان اینکه بسیح دانشجویی نیروی مخصوص نظام جمهوری اسلامی  است خاطر نشان کرد:  بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان یکی از ارکان اصلی بسیج دانشجویی استان اصفهان است که  در جلسات و تصمیم گیری های استان حضور و حاضر به رای هست که این بسیارارزشمند است.
انوری با تاکید بر اینکه تشکل بسیج دانشجویی امروزه علمدار جریان مساله محوری و نقش آفرینی است خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی رسالتش در چهار دیواری دانشگاه خلاصه نمی شود و باید به محیط پیرامون خود نیز اشراف کامل داشته باشد ومطالبه گر باشد و نسبت به مسایل اطراف خود آگاه باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این نشست با قدردانی از زحمات حاج علی اکبری مسئول قبلی بسیج دانشجویی واحد برادران که فردی جهادی، انقلابی و فعال بودند اظهار امیدواری کرد: تا با استفاده از پتانسیل مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فضای گفتمان انقلاب اسلامی، شعار سال و جهاد تبیین را جامه عمل بپوشانیم .
رییس دانشگاه کاشان هم دراین نشست بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان را یکی از تشکل های فعال این دانشگاه عنوان کرد و افزود: همانگونه که حضرت امام(ره) فرمودند "بسیج شجره طیبه است" ما‌نیز هر چه جلوتر پیش می رویم نقش و ثمره این درخت تنومند بسیج را در تمامی ابعاد جامعه احساس می کنیم.
دکتر عباس کتابی با اشاره به بازگشایی  دانشگاه و حضور همه دانشجویان به دانشگاه نقش دانشجویان بسیجی را برای   کمک به حل مشکلات  دانشجویان حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی در تحقق فرمان امسال مقام معظم رهبری و جهاد تبیین می توانند نقش آفرین باشند و منشا اثر برای دانشگاه باشند.
 در این آیین  طی حکمی "محمد حسین احتشامی" به عنوان مسئول جدید واحد برادران بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی و از زحمات محمد حاج علی اکبری مسئول سابق بسیج دانشجویی قدردانی شد.
همچنین در این مراسم از زحمات خانم ملانژاد مسئول قبلی واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان قدردانی و طی حکمی خانم خاتمی به عنوان مسئول جدید  این واحد معرفی شد.


( ۵ )

نظر شما :