اطلاعیه شماره ۳ حوزه معاونت دانشجویی

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶ کد : ۲۰۱۶۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۹۱

بسمهتعالی

اطلاعیه شماره 3 حوزه معاونت دانشجویی

ثبت نام دانشجویان برای سراهای دانشجویی (سال تحصیلی 1402-1401)

 به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند ثبت نام سراهای دانشجویی برای سال تحصیلی 1402-1401 به مدت یک هفته از روز دوشنبه مورخ 16 الی 23 خرداد انجام میشود. دانشجویان متقاضی خوابگاه لازم است با مراجعه به پورتال دانشجویی خود (سربرگ امور خوابگاه - درخواست خوابگاه) نسبت به ثبت درخواست اسکان اقدام نمایند. خواهشمند است دانشجویان به نکات ذیل توجه نمایند:

  1. -    با توجه به آمار دانشجویان روزانه، امکان ثبت نام برای دانشجویان نوبت دوم (شبانه)، روزانه سنواتی، پردیس و مجازی وجود ندارد.
  2. -    طبق قانون صندوق رفاه، سنوات مجاز دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای استفاده از سراهای دانشجویی به ترتیب 8، 4 و 8 ترم در نظر گرفته میشود. شایان ذکر است با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاهها، این تعداد سنوات با سنوات مجاز آموزش متفاوت است.
  3. -    زمان فرایندهای بررسی و تایید درخواست، گروه بندی و انتخاب اتاق متعاقبا اعلام خواهد شد.
  4. -    هزینه اسکان دانشجویان در سراهای مرکزی با توجه به ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان در ابتدای مهر ماه خواهد بود و هزینه اسکان درخوابگاه های خیرساز توسط هیات امنا تعیین میشود.
  5. -    دانشجویان توجه داشته باشند که اسکان در مجموعه خوابگاههای داخل و خارج دانشگاه صورت میپذیرد.
  6. -    دانشجویانی که پورتال آنها بسته است، باید از طریق معاونت آموزشی پیگیری نمایند.
  7. -    پیشنهاد میشود دانشجویانی که در هفته یک الی دو شب نیاز به خوابگاه دارند، فعلا در فرایند ثبت نام شرکت نکند و از خوابگاه مهمان که هزینه کمتری دارد استفاده کنند. این گزینه به زودی بر روی پورتال پویا فعال و اطلاع رسانی میشود.
  8. -    لازم به ذکر است شرکت در فرایند ثبت نام، حتی در صورت عدم استفاده از خوابگاه، شامل هزینه اسکان کامل ترم طبق تعرفههای تعیین شده خواهد بود.
  9. -    دانشگاه در امور واکسیناسیون، تابع قوانین وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

 

مدیریت دانشجویی دانشگاه کاشان


( ۲۴ )

نظر شما :