تجلیل از شهدای گمنام دانشگاه کاشان

۰۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰ کد : ۲۰۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۸
همزمان با هفته دفاع مقدس، جمعی از کارکنان دانشگاه کاشان با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با عطرافشانی و گلباران از ایثارگری و رشادت‌های شهیدان دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، تجلیل کردند.
 

همزمان با هفته دفاع مقدس، جمعی از کارکنان دانشگاه کاشان  با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با عطرافشانی و گلباران از ایثارگری و رشادت‌های شهیدان دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، تجلیل کردند.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه کاشان با اشاره به ایثاگری‌ها و شجاعت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و برگزاری مراسم در شان شهدا فرصتی برای قدردانی از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های این بزرگواران است.

حجت الاسلام احمد شیخ زاده افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با نیت پاک و ایمان به خدا در راه دفاع از سرزمین ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب جانفشانی کردند، ما نیز باید با الگوگیری از آن اسوه‌های تقوا، ایمان و شجاعت راهروی حقیقی آنها باشیم.

وی بر ضرورت حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده تاکید کرد و ادامه داد: باید در این راستا برنامه‌ریزی جدی در دستور کار قرار گیرد و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت باید به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام شیخ زاده با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت میراثی ارزشمند برای ملت ایران محسوب می‌شود که حفظ آن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و ترویج و تعمیق ارزش‌های دفاع مقدس در نحوه رفتار جوانان و ترویج ارزش‌های اخلاقی و معنوی موثر است.

شرکت‌کنندگان در آئین غبارروبی گلزار شهدا پس از غبار روبی قبور شهدا، علاوه بر قرائت فاتحه بر ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کردند.

سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، مداحی و غبار روبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نظر شما :