شرکت ۱۵ اثر از دانشگاه کاشان در بخش نمایشگاهی چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت

۰۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۰:۴۱ کد : ۲۰۱۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۷

بخش نمایشگاهی چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت از 31 اردیبهشت ماه تا سوم خردادماه 1401 به میزبانی دانشگاه تهران در محل باشگاه دانشجویان به کار خود پایان داد.

دکتر صفایی معاون فرهنگی دانشگاه  کاشان گفت: در این جشنواره، از دانشگاه کاشان 15 اثر در حوزه‌های رقابتی «انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، بخش ویژه، کتاب، اختراع» شرکت و با 1794 اثر از دانشگاههای کشور به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در این رقابت بین المللی از کشورهای نپال، موریس، هلند، اکراین و عراق حضور داشتند افزود: کشورهای هلند، اسپانیا، لهستان، فرانسه ، برزیل نیز بصورت مجازی شاهد این رویداد فرهنگی بودند.

وی اظهار کرد: جشنوارۀ بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه ونمایش دستاوردهای برترعلمی دانشجویان است.

خانم وطن‌خواه دبیر اجرایی جشنواره نیز با بیان اینکه هدف  از برگزاری جشنواره حرکت،  انتقال تجربیات علمی و هم افزایی و تقویت ارتباط جمعی و فعال کردن بستر انگیزشی دانشجویان است، خاطر نشان کرد: در این جشنواره 15 اثر از دانشگاه کاشان در حوزه های مختلف شرکت کردند.

جشنواره جشنوارۀ بین المللی حرکت، به صورت سالانه وبا سیاستگذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وبا همکاری دانشگاهها ومؤسسات آموزش عالی کشورو حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزارمی شود.


نظر شما :