مراسم ضیافت افطار نیروهای خدمات دانشگاه کاشان

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۵ کد : ۱۹۹۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۸۹

در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان مراسم ضیات افطاری نیروهای خدمات دانشگاه کاشان با حضور رئیس دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در جوار گلزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با عرض تسلیت لیالی قدر، ازتلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم و زحمت کش این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: شما نیروهای خدمات از عزیزترین و شریف ترین نیروهای دانشگاه هستید که باید از این فرصت هایی که در اختیار ما برای خدمت رسانی گذاشته شده به خوبی و به نحو احسن استفاده کنیم.

دکتر عباس کتابی  با اشاره به وصیت نامه شهید سردار سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند افزود: خدمت در نظام جمهوری اسلامی افتخار است که باید آنرا قدر بدانیم.

وی کسب افتخارات و موفقیت های دانشگاه اشان در نظام های مختلف رتبه بندی ملی و بین المللی را مرهون تلاش های همه کارکنان به خصوص نیروهای خدمات دانست و افزود: همه مجموعه کارکنان دانشگاه به مانند اعضای یک خانواده هستند که برای توسعه و ارتقاء آن باید همه تلاش کنند.

تجدید میثاق با شهدا و زیارت عاشورا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین رئیس دانشگاه بازدید سر زده‌ای از سلف سرویس مرکزی و گفتگوی صمیمانه ای را با دانشجویان دانشگاه داشتند و بر روند چگونگی توزیع غذا بین دانشجویان قرار گرفتند.


( ۳ )

نظر شما :