رئیس دانشگاه کاشان: کارکنان بسیجی و جهادی نقش مهمی در سالم سازی ادارات دارند

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۱ کد : ۱۹۹۶۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۳۵

رئیس دانشگاه کاشان نیروهای بسیجی را یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی و در محیط ادارات و سازمان ها عنوان کرد و افزود: نیروها و کارکنان بسیجی در سالم سازی محیط سازمان نقش بسیار مؤثری دارند.

دکتر عباس کتابی در نخستین نشست شورای بسیج دانشگاه کاشان، تبیین فرمان سال از سوی مقام معظم رهبری" تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین" را وظیفه بسیج دانست و افزود: نیروهای بسیجی و جهادی بایستی از پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه از جمله پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک برای ترویج و تبیین شعار سال استفاده نمایند و این ظرفیت ها را به دیگران به درستی معرفی و آگاه سازند.

وی نیروی انسانی را از محورها و پایه اصلی برای پیشبرد امور دانست و افزود: کارکنان بسیجی باید افراد کارمند توانمند برای تحقق امور دانشگاه را شناسایی و معرفی نمایند تا بتوان از این افراد در پست های مدیریتی دانشگاه استفاده کرد.

رئیس دانشگاه کاشان فضای مجازی را یکی از حوزه های تاثیرگذار برای اطلاع رسانی از امور و فعالیت های دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت و سیاستگذاری این رسانه های مجازی را کارکنان  باید مد نظر داشته باشند تا نگذارند برخی افراد سودجو برای تحقق اهداف خود از آن بهره برداری کنند.

دکتر کتابی با اشاره به پیام شهید سلیمانی که "جمهوری اسلامی، حرم الهی است"، افزود: خدمت به نظام جمهوری اسلامی افتخار است و همه ما باید قدردان خدماتی که در اختیار ما قرار داده شده است باشیم تا بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

رئیس دانشگاه کاشان، جوانان دانشجو را آیندگان جامعه و کشور عنوان کرد و افزود: آینده شهر و کشور در اختیار دانشجویان خواهد بود و باید سعی کرد تا با برنامه‌ریزی مناسب و برنامه‌های متنوع‌، انگیزه و روحیه اعتماد به نفس را در بین این قشر دانشجویان فرهیخته، نهادینه نمائیم.

در این نشست مسئول بسیج کارکنان و اعضای شورای بسیج کارکنان نیز برنامه ها و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

وحید صدوقی مسئول بسیج کارکنان دانشگاه کاشان در این نشست گفت: بسیج کارکنان منطبق با وظایف محوله در چهار عرصه تحول و کارآمدسازی، ارتقاء سلامت اداری، فرهنگی تربیتی و بصیرت افزایی، پدافند غیرعامل فعالیت خواهد نمود.

وی افزود: تعامل و هم افزایی با مجموعه های مختلف دانشگاه در راستای ارتقای بهره وری مجموعه از جمله موضوعات مورد نظر پایگاه بسیج امام حسین (ع) می باشد.

همچنین در این دیدار آقایان سیدمهدی سادات فر به عنوان مسئول پدافند غیر عامل، محمد رضا آدینه به عنوان مسئول امور اجتماعی، نقش آفرینی و کار آمدسازی نظام اداری،  حسن جعفری به عنوان مسئول تربیت بدنی،  محسن طاعتی به عنوان مسئول امور فرهنگی،  امید بابایی به عنوان مسئول نیروی انسانی، سید هادی رضوی به عنوان مسئول ارتقاء سلامت اداری،  حسن باغشیخی به عنوان مسئول امور پشتیبانی،  خانم بارونقی به عنوان مسئول امور خواهران و  خانم خسروی به عنوان مسئول تعلیم و تربیت پایگاه معرفی گردیدند.


( ۳ )

نظر شما :