دانشگاه مردم محور

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۹ کد : ۱۹۹۴۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۹۳

بسم تعالی

خیرین بزرگوار دانشگاه کاشان
سلام علیکم

با احترام و عرض ارادت، کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پُرمحبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را همچون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو دارند، اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی‌اند و از بهترین پاداش‌ها برخوردارند.
و چه زیباست که مجموعه‌ی دانشگاه کاشان از مهر و محبت خالصانه‌ی همچون شمایی همواره بهره‌مند است و توانسته در بین دانشگاه‌های ایران اسلامی عزیز، مفتخر به رتبه برتر خیرین باشد. خانواده بزرگ دانشگاه کاشان کمک‌های خیرخواهانه شما را به دیده منت نهاده و دل در گرو برکات آن می‌نهد.   
اینجانب به نمایندگی از مجموعه دانشگاه کاشان فرارسیدن عید ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) را به شما تبریک و تهنیت عرض میکنم و برخود فرض می‌دانم از حسن التفات و اعمال نیکوی شما عزیزان که به تاسی از کریم اهل بیت، دل به بخشش و دستگیری داده‌اید، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت شما خیرین و حامیان ارجمند را درخواستم نمایم. طاعات رمضانیه‌ی شما قبول، ماجور درگاه حضرت احدیت باشید.

دکتر عباس کتابی / سرپرست دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: خیرین تکریم خیرین دانشگاه مردم محور


( ۳ )

نظر شما :