برگزاری بزرگترین کنگره بین المللی نانو شهریور امسال در دانشگاه کاشان

۲۵ مرداد ۱۳۹۱ | ۰۰:۰۱ کد : ۱۹۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۸۵
رییس پژوهشکده نانو فناوری دانشگاه کاشان، از برگزاری بزرگترین و چهارمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو (ICNN2012) شهریور ماه امسال با حضور محققان و اندیشمندان سراسر کشور و میهمانان خارجی در دانشگاه کاشان خبر داد.
 رییس پژوهشکده نانو فناوری دانشگاه کاشان، از برگزاری بزرگترین و چهارمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو (ICNN2012)  شهریور ماه امسال با حضور محققان و اندیشمندان سراسر کشور و میهمانان خارجی در دانشگاه کاشان خبر داد. 

دکتر مصطفی زاهدی فرد، تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه این کنگره را، دو هزار و 200 مقاله ذکر کرد و افزود: بعد از بررسی هیات داوران 935 مقاله برای ارائه در کنگره پذیرفته شد.

وی اظهار داشت: در روز برگزاری این کنگره، 120 مقاله به صورت شفاهی و 815 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

دبیر برگزاری چهارمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو خاطر نشان کرد: از بین مقالات پذیرفته شده، 30 مقاله خارجی و بقیه داخلی است.

وی تصریح کرد: در این کنفرانس،20 مهمان خارجی از اساتید و محققان صاحب نام نانو از کشورهای آمریکا، کانادا و دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی  حضور دارند که مقالات خود را در روز برگزاری کنگره به صورت سخنرانی ارائه خواهند داد.

دکتر زاهدی فرد اظهار داشت: از آنجا که پژوهشکده نانو دانشگاه کاشان، نخستین پژوهشکده و یکی از پژوهشکده های برتر در سطح کشور است، این کنفرانس عظیم بین المللی در این دانشگاه برگزار می شود.

وی، برگزاری همایش دانشجویی نانو را از دیگر برنامه های این کنگره بین المللی دو روزه ذکر کرد و افزود: این همایش با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای علوم و فناوری نانو با هدف حمایت از طرح های تحقیقاتی دانشجویان برگزار می شود.

چهارمین کنگره بین المللی علوم و فناوری نانو، با همکاری  ستاد توسعه فناوری نانو و دانشگاه کاشان، در روزهای 18 تا 20 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار می شود.


نظر شما :