پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان در پی انتصاب حجت الاسلام سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان

۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۰:۳۰ کد : ۱۹۸۸۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۶۹

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجةالاسلام والمسلمین حاج سید سعید حسینی دامت‌افاضاته
سلام علیکم

احتراما، انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان و امام جمعه کاشان، به مردم شریف منطقه، بویژه جامعه دانشگاهیان کاشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. مردم ولایتمدار کاشان، همانگونه که افتخار دعوت و میزبانی از  اولین سفیر ولایت در ایران، حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر علیه السلام، را داشته‌اند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم بعنوان تنها شهرستان کشور، افتخار انتخاب و انتصاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه از سوی امام راحل و همچنین رهبر فرزانه و حکیم انقلاب را داشته‌اند و دارند.

مردم عزیز و با ایمان و انقلابی کاشان به گواه و تایید مقام عظمای ولایت، در همه‌ی صحنه‌های خدمت و تلاش و در حوادث مهم انقلاب و نظام اسلامی حضور داشته و به وظائف دینی و انقلابی خود جامه‌ی عمل پوشانده‌ و مجاهدت و وفاداری به آرمان‌ها را به حدّ نصاب کامل رسانیده‌اند.
حضور حضرتعالی در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه  کاشان با عنایت به سوابق و‌ تجارب ارزشمندتان در زمینه‌های علمی، فرهنگی و فعالیت‌های مردم‌محور، بسیار مغتنم و إن شالله منشا خیرات و برکات برای مردم شریف، جوانان انقلابی و دانشگاهیان فرهیخته منطقه کاشان خواهد بود. 
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه کاشان، مراتب حمایت و پشتیبانی خود را از انتخاب و انتصاب حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله) اعلام نموده و آمادگی کامل برای انجام وظیفه جهت تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داریم. 
از زحمات و تلاش‌های مجدانه و عالمانه‌ی حضرت آیت‌الله سلیمانی در مدت حضورشان بعنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی، تندرستی، بهروزی  و توفیق ادامه خدمت به اهداف مقدس نظام اسلامی را داریم.

    دکتر عباس کتابی
سرپرست دانشگاه کاشان


( ۹ )

نظر شما :