"اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو جوانان آن جامعه است."

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۹ کد : ۱۹۸۵۸ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۲

بسمه تعالی

اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو جوانان آن جامعه است. سرمایه‌ی گرانقدری که با کار و تلاش، آینده‌ی بهتری را برای هم‌نوعان خود رقم می‌زند و جوان ایرانی به واسطه پیروی و تاسی به ساحت بلند اهل‌بیت علیهم‌السلام و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارد، همواره از دیگر همنوعان غربی و شرقی خود جلوتر است. همین ویژگی است که به او کمک کرده تا نقش مهم و قابل توجهی را در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، و پس از آن، در سازندگی، پیشرفت و خودکفایی امروز آن داشته باشد. سابقه‌ی پُرافتخاری که مصادیق آن را می‌شود به عیان در چهل سال اول انقلاب و پس از آن دید. 
به طور ویژه، قرار گرفتن دانشگاه کاشان در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های جوان نظام رتبه‌بندی تایمز (۲۰۲۲)، همچنین در جایگاه ۱۴۸ در میان دانشگاه‌های جوان‌ جهان و اول در میان دانشگاه‌های جامع کشور که به تازگی نصیب این مجموعه‌ی ارزشمند شده است، از جمله‌ی چنین افتخاراتی است.
اینجانب ضمن شادباش سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)، فرارسیدن هفته‌ی جوان را به تمامی جوانان؛ آینده‌سازان ایران اسلامی عزیز، بویژه دانشجویان دانشگاه کاشان تبریک و تهنیت عرض میکنم و از خداوند تبارک و تعالی، سربلندی، بهروزی، موفقیت و شادکامی ایشان را در مسیر رشد و تعالی روزافزون نظام جمهوری اسلامی در سایه‌ی توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف) مسئلت می‌نمایم. 

دکتر عباس کتابی / سرپرست دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: روز جوان


( ۳ )

نظر شما :