برگزاری همایش مباحث کاربردی کسب و کار در دانشگاه کاشان

۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۵ کد : ۱۹۸۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۷۶

معاون نوآوری و اقتصادی دانشگاه کاشان گفت: مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان با همکاری مدرسه مالی و مدیریت مدل روشنگران تهران اقدام به برگزاری همایش مباحث کاربردی کسب و کار در زمینه های مهارت های مالی و مدیریت فردی نموده است.
دکتر محسن ایرانی افزود: در این همایش چهار ساعته ویژه دانشجویان متقاضی راه اندازی کسب و کار و هسته ها و شرکت های مستقر در مرکز تجاری سازی دانشگاه و مرکز رشد و پارک علمی فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی و همچنین شرکت های صنعتی کاشان و آران و بیدگل شرکت داشتند.
وی خاطر نشان کرد:  در  ابتدا دکتر سالار واحدی کرمانشاهی در زمینه بازاریابی نوین عصبی  و پارامترهای مهم بازاریابی صحبت نمودند سپس مهندس عسگرپور  در مورد رویکرد نوین مدیریت در فضای متغیر نکات کلی را  بیان و  اصول مدیریتی کسب و کار را تبین نمودند و در ادامه سرکار خانم دکتر سمیه اقبالی نژاد از دید روانشناسی تحلیل رفتار سازمانی بر اساس الگوی رفتار شناسی  D.I.S.C مطالب کلیدی  در انتخاب نیروی انسانی و برخورد با مشتریان را ارائه نمودند.  
ایرانی افزود: دکتر هادی اکبری نیز در این همایش پنج سامانه مهم  مرتبط با  فضای کسب و کار را معرفی و اهمیت و سرفصل هر کدام را توضیح دادند. 
معاون نوآوری و اقتصادی دانشگاه کاشان افزود: این همایش در راستای نیاز سنجی شرکت ها  در راستای مشاوره های مدیریتی، مالی و بازاریابی برگزار شد که در ادامه بصورت تخصصی بصورت کارگاه ارایه خواهد شد.


( ۵ )

نظر شما :