دیدار رئیس دانشگاه کاشان با معاون وزیر عراق

۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۷ کد : ۱۹۸۳۴ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۴۷۴

رئیس دانشگاه کاشان، معاون پژوهشی و ارتباطات علمی و مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه کاشان با  معاون و هیات وزارت آموزش عالی و پژوهش‌های علمی عراق دیدار و گفتگو کردند.

مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی  دانشگاه کاشان هدف از این دیدار را  همکاری و تعامل روابط بین دانشگاه کاشان با  عراق عنوان کرد و گفت: در این دیدار در خصوص توسعه همکاری‌های علمی و رفع مشکلات پیش آمده در چند سال اخیر برای دانشجویان عراقی رایزنی و گفتگو شد.

دکتر علیرضا جوادی بر تحصیل دانشجویان خارجی بویژه دانشجویان عراقی در دانشگاه کاشان تاکید کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده سعی می شود همکاری ها و ارتباطات  علمی دانشگاه کاشان با دانشگاه های عراق ارتقاء یابد.

وی خاطر نشان کرد: با انجام طرح‌های پژوهشی مشترک، تبادل اساتید و دانشجو و همچنین برگزاری کارگاه‌های علمی می توان تعاملات بین  دو کشور را ارتقاء بخشید.

معاون وزیر علوم عراق هم در این دیدار به افتخارات دانشگاه کاشان در نظام‌های مختلف بین المللی و کسب رتبه برتر در رتبه‌بندی تایمز اشاره کرد و افزود: تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه‌های مطرح و برتر اهمیت خاصی دارد.

حازم باقر طاهر خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده ما آمادگی داریم که بورس‌های تحصیلی را به دانشجویان ایرانی بدهیم و در خصوص تبادل استاد، پژوهش‌های مشترک و دوره‌های تحقیقاتی و بورس‌های تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت را اجرایی کنیم.


( ۱ )

نظر شما :