حجت الاسلام خادمیان: حماسه 9 دی معادلات سیاسی فتنه گران را برهم زد

۱۱ دی ۱۳۹۱ | ۱۳:۴۹ کد : ۱۹۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۵۴
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: حماسه ملت ایران در 9 دی سال 1388 تمام معادلات سیاسی دشمنان و فتنه گران بر علیه نظام جمهوری اسلامی را برهم زد.

حجت الاسلام عباس خادمیان، در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان، 9 دی را روز حماسه کم نظیر ملت ایران و میثاق مجدد امت با ولایت دانست و اظهار داشت: از یک جهت در این روز اشک شوق و امید را در چشمان دوستان نظام جاری ساخت و از طرفی باعث کور شدن چشم کینه و حقد دشمنان داخلی و خارجی گردید و همه نقشه های آنها را نقش برآب کرد.

وی افزود: لطف الهی و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، ولایتمداری و دینداری ملت ایران از شاخصه هایی بود که حماسه 9 دی را آفرید.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که مردم در کنار ولایت و با بصیرت و عقیده پشتیبان نظام هستند، دشمنان نمی توانند به کشور نفوذ کنند.

حجت الاسلام خادمیان یادآورشد: وحدت و انسجام میان مردم و مسوولین، پیروی ملت از رهبری، رمز اقتدار و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان،از استادان حوزه و دانشگاه و تاریخ نگاران و جامعه شناسان خواست تا با نگاه عمیق و ژرف حماسه نهم دی ماه را موشکافانه بررسی و تحقیق و آنرا برای نسل جوان تبیین کنند.


نظر شما :