چهارمین همایش بین المللی نانو در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۰۷ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۷:۴۷ کد : ۱۹۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۹
رییس انجمن نانو فناوری ایران از برگزاری چهارمین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو با عنوان ICNN2012 در دانشگاه کاشان خبر داد.
 رییس انجمن نانو فناوری ایران از برگزاری چهارمین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو با عنوان ICNN2012 در دانشگاه کاشان خبر داد.

دکتر محمد حسین مجلس آرا، در بازدید از دانشگاه کاشان اظهار داشت: این کنفرانس علمی در روزهای هیجده تا بیستم شهریور ماه سال جاری در این دانشگاه با حضور پژوهشگران، اندیشمندان و محققان فناوری نانو برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این کنفرانس در دانشگاه کاشان را، بررسی توانمندی ها و قابلیت های مثبت این دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری این کنفرانس های علمی، علاوه بر تبادل تجربیات، زمینه ارتقاء سطح علمی فناوری نانو را فراهم آورد.

وی، به برگزاری سه دوره از این سلسله همایش های بین المللی علوم و فناوری نانو در ایران اشاره کرد و افزود:  تاکنون این کنفرانس ها به ترتیب در دانشگاه های تهران، تبریز و شیراز برگزار شده است.

مجلس آرا، از برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی علوم و فناوری نانو در دانشگاه تهران خبر داد و خاطر نشان کرد:  این کنفرانس علمی در پاییز سال 1393 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

رییس انجمن نانو فناوری ایران، گسترش فرهنگ پژوهش در سطح ملی و بین المللی بین محققان و متخصصان آشنا به نانو فناوری را از جمله اهداف برگزاری این همایش ها ذکر کرد. 


نظر شما :