شماره هفتم مجله حدیث پژوهی دانشگاه کاشان منتشر شد

۰۴ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۵:۳۹ کد : ۱۹۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۲۷
شماره هفتم دو فصلنامه علمی – پژوهشی، "حدیث پژوهی" دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان منتشر شد.
 شماره هفتم دو فصلنامه علمی – پژوهشی، "حدیث پژوهی" دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان منتشر شد.

مدیر مسئول مجله حدیث پژوهی  گفت: این مجله در 250 صفحه با 9 عنوان از مقالات علمی پژوهشگران، استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها منتشر شده است.

دکتر محسن قاسم پور اظهار داشت: در این شماره از مجله،  مقالاتی تحت عنوان گفت و گوی ملائکه با حضرت فاطمه (س)، روش های حل تعارضات بدوی اخبار در مصابیح الانوار، تاملی در باب عنوان درایه الحدیث، بررسی معیارهای نقد متن روایات از نظر البانی ارائه گردیده است.

وی، حجیت سنت از دیدگاه محمود ابوریه، عبیدالله بن ابی رافع و کتاب السنن و الاحکام و القضایا، بررسی پدیده "زیاده و نقیصه" در روایات، بررسی تحلیلی حدیث "سلمان منا اهل البیت" و شهید ثانی رجالی بزرگ شیعه را از دیگر عناوین ارائه شده در این مجله ذکر کرد.

دکتر قاسم پور، با بیان اینکه در این فصلنامه مقالاتی انتشار می یابند که در یکی از عرصه های علوم حدیث و یا مباحث میان رشته ای حدیث با سایر علوم نگاشته شده باشند افزود:پژوهشگران و نویسندگان می توانند آثار خود را به نشانی دانشگاه کاشان، دانشکده علوم انسانی، دفتر مجله حدیث پژوهی یا به آدرس الکترونیکی p-hadith@kashanu.ac.ir ارسال کنند.

این مجله بر اساس مجوز شماره 10690/3 مورخ 28/12/1387، کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور (وزارت علوم تحقیقات و فناوری) به مجله حدیث پژوهی درجه علمی – پژوهشی اعطا کرده است.

لازم به ذکر است این مجله در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISI و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی  sidنمایه شده است.

دکتر "سیدرضا مودب" سردبیری و "حسین عبداللهی" مدیر اجرایی این مجله علمی پژوهشی را بر عهده دارند.


نظر شما :