یک هزار و 750 دانشجوی جدید امسال جذب دانشگاه کاشان می شوند

۰۲ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۴:۲۵ کد : ۱۹۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۰۲
رییس دانشگاه کاشان گفت: حدود یک هزار و 750 دانشجوی جدید در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مهر امسال جذب این دانشگاه می شوند.
 رییس دانشگاه کاشان گفت: حدود یک هزار و 750 دانشجوی جدید در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مهر امسال جذب این دانشگاه می شوند.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: 800 دانشجو برای دوره کارشناسی ارشد و 800 دانشجو نیز برای تحصیل در دوره کارشناسی این دانشگاه، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته می شوند.

وی، به پذیرش 150 دانشجوی جدید  در دوره دکتری برای سال تحصیلی امسال نیز اشاره کرد و افزود: تعداد دانشجویان دوره دکتری نسبت به سال قبل سه برابر رشد دارد.

وی، توسعه کیفی و توسعه تحصیلات تکمیلی و توجه به پژوهش های کاربردی را از اهداف این دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: این دانشگاه در افق 1404 و سند چشم انداز توسعه، بایستی جزء پنج دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.

رییس دانشگاه کاشان یادآورشد: در رتبه بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دانشگاه امسال در بین 100 دانشگاه کشور، رتبه هجدهم را کسب کرد.

دکتر کتابی، توسعه فضاهای آموزشی را از دیگر برنامه های این دانشگاه در راستای سند چشم انداز ذکر کرد و افزود: در حال حاضر حدود 45 هزار مترمربع فضای آموزشی و کمک آموزشی در این دانشگاه در حال ساخت است.

وی، تعداد رشته های کارشناسی این دانشگاه را 50 رشته گرایش برشمرد و تصریح کرد: در این دانشگاه در حال حاضر، 50 رشته نیز در دوره کارشناسی ارشد و 30 رشته نیز در دوره دکترا ارائه می شود.

در حال حاضر حدود 7500 دانشجو در دانشگاه  کاشان مشغول به تحصیل هستند

نظر شما :