جشن کاشان شناسی دانشجویان جدید الورود دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۷ مهر ۱۳۹۱ | ۱۳:۰۶ کد : ۱۹۴۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۸
جشن "کاشان شناسی" با حضور بیش از یک هزار دانشجوی جدید الورود دانشگاه کاشان به همت روابط عمومی دانشگاه همراه با برنامه های متنوع برگزار شد.
 جشن "کاشان شناسی" با حضور بیش از یک هزار دانشجوی جدید الورود دانشگاه کاشان به همت روابط عمومی دانشگاه همراه با برنامه های متنوع برگزار شد.

برگزاری میزگرد معرفی کاشان در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی و تاریخی با حضور استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه از جمله برنامه های این جشن بود.

در این میزگرد حجت الاسلام دکتر "عبدالله موحدی محب" استادیار گروه معارف اسلامی دانشگاه کاشان گزارشی از پیشینه  و مشاهیر کاشان را برای دانشجویان ارائه کرد.

بیان فرهنگ و گویش کاشان و قرائت شعری با لهجه شیرین کاشانی توسط دکتر" رضا شجری" دانشیار گروه ادبیات فارسی از دیگر برنامه های این میزگرد بود.

دکتر "جاوری" نیز استادیار باستان شناسی دانشگاه کاشان در این مراسم، گزارشی از تاریخ 15 هزار ساله کاشان و تمدن و آثار تاریخی این شهرستان ارائه نمود.

ارائه گزارشی از صنایع مختلف کاشان توسط دکتر "سعید گلابی" دانشیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان نیز از دیگر برنامه های این میزگرد بود.  

اجرای  گروه سرود محلی کاشان و ایران، نمایش اپرای "انسان و بهشت" کاری از سعید احمدیان و اجرای نماهنگ و فیلم از دیگر برنامه های این جشن بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

لاز به ذکر است اجرای اپرای انسان و بهشت به مدت سه روز برای دیگر دانشجویان دانشگاه کاشان از ساعت 19در میدان آبنمای این دانشگاه برگزار می شود. 


نظر شما :