نمایشگاه عفاف و حجاب دانشگاه کاشان در جشنواره بانوی مهر

۲۴ تیر ۱۳۹۱ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۹۲۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۸۷
دانشگاه کاشان به مناسبت 21 تیر ماه روز ملی حجاب و عفاف در جشنواره بانوی مهر نمایشگاه فرهنگی ارائه کرد.
 دانشگاه کاشان به مناسبت 21 تیر ماه روز ملی حجاب و عفاف در جشنواره بانوی مهر نمایشگاه فرهنگی ارائه کرد.

در این نمایشگاه ضوابط  و قوانین پوشش اسلامی و حجاب در دانشگاه های دنیا و زنان و بیداری اسلامی در قالب پوستر و عکس و بروشور ارائه شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع زنان، فیمینیسم و عفاف و حجاب  از دیگر  آثار ارائه شده  دانشگاه کاشان در این نمایشگاه بود. 

حجت الاسلام حجت فرهمن یکی از کارشناسان دینی حجاب و عفاف در این مراسم از حجاب به عنوان عامل مصونیت نام برد و گفت: حجاب عاملی برای مصونیت بانوان از گزند نگاه نامحرمان و عواقب ناشی از آن است.

وی، حجاب و عفاف را عامل تحکیم بنیان خانواده دانست و افزود: حجاب احترام گذاشتن به احساسات و عواطف دیگران است.

این کارشناس دینی خاطر نشان کرد: با حفظ و رعایت حجاب، روابط همسران با یکدیگر بهتر و صمیمی تر می شود و خانواده مستحکم تر می گردد.

حجت الاسلام فرهمن، با اشاره به اینکه  اقداماتی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در این شهرستان صورت گرفته یادآورشد:  برای برطرف شدن کامل مشکل بدحجابی توسعه و ترویج فریضه نهی از منکر و حمایت بیشتر مسئولان این خطه را در این راستا می طلبد.

 جشنواره بانوی مهر با هدف بزرگداشت روز حجاب و عفاف و ترویج آن به همت کمیته حجاب و عفاف فرمانداری و اعضای کارگروه عفاف و حجاب شهرستان کاشان برگزار شد.

اجرای تئاتر و اهدای هدایا به نفرات برگزیده مسابقه فرهنگی جشنواره بانوی مهر از دیگر برنامه های جنبی شورای عفاف و حجاب دانشگاه کاشان در این جشنواره بود.   


( ۱ )

نظر شما :