نمایشگاه مرکز پژوهشی فرش دانشگاه کاشان در برج میلاد

۱۸ تیر ۱۳۹۱ | ۲۱:۱۸ کد : ۱۹۲۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۹
نمایشگاه مرکز پژوهشی فرش دانشگاه کاشان در برج میلاد
رئیس مرکز پژوهش فرش دانشگاه کاشان از ارائه برخی از آثار و دستاوردهای مرکز پژوهش فرش دانشگاه و کانون هماهنگی دانش و صنعت فرش ایران در حاشیه اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی در برج میلاد تهران خبر داد.

دکتر حمیدرضا مومنیان گفت: آثار بانوان فناور تحت پوشش کانون هماهنگی فرش و مرکز پژوهش فرش دانشگاه در فالب 3 غرفه نمایشگاهی در برج میلاد تهران برپا می شود.

این غرفه ها شامل آثار طراحی دانشجویان فرش دانشگاه با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و تخصصی فرش ، تابلو فرش های نفیس و همچنین ارائه منحصر به فرد ترین دار بهینه سازی شده در حوزه فرش دستباف ایران می باشد که در روزهای 20 و 21 تیرماه سال جاری در حاشیه کنفرانس بین المللی زنان و بیداری اسلامی در برج میلاد تهران به نمایش گذاشته می شود.

دبیر کانون هماهنگی فرش افزود: این غرفه ها از طریق مساعدت و حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اختیار دانشگاه کاشان قرارگرفته است.

رئیس مرکز پژوهش فرش دانشگاه خاطر نشان کرد:  دراین اجلاس حدود 1200  نفر از 80 کشور جهان حضور خواهند داشت که تاکنون حدود 1000 نفر از آنها وارد ایران شده اند.

این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی های علمی و فناوری بانوان ایرانی  کشورهای مختلف جهان که در اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی شرکت دارند برپا می شود.


نظر شما :