جشن سالروز میلاد امام زمان (عج) در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۴ تیر ۱۳۹۱ | ۱۵:۴۴ کد : ۱۹۲۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۳
جشن بزرگ سالروز میلاد امام زمان (عج) با حضور هنرمندان و چهره های شاخص هنری "سامان گوران" و مجری تلویزیونی "پوریا تابان" به همت روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد.
 جشن بزرگ سالروز میلاد امام زمان (عج)  با حضور هنرمندان و چهره های شاخص هنری "سامان گوران" و مجری تلویزیونی "پوریا تابان" به همت روابط عمومی دانشگاه کاشان برگزار شد.

در این مراسم که بیش از دوهزار نفر از کارکنان دانشگاه به همراه خانواده هایشان حضور داشتند، دکتر حمیدرضا محمدی معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان ضمن اعلام خیرمقدم به حاضرین، موفقیت دانشگاه کاشان را مرهون همراهی خانواده کارکنان دانست و از حضور آنان در دانشگاه تقدیر کرد.

در ادامه برنامه یکی از اساتید حوزه و دانشگاه، سخنانی در خصوص فلسفه انتظار اشاره کرد و گفت: منتظران حقیقی حضرت حجت باید با انجام اعمال صالح زمینه را برای ظهور ایشان فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی رجبی، با اشاره به اینکه امام زمان(عج) سرچشمه زلال هستی است اظهار داشت: نبایستی احساس جستجوگری و عطش معنوی نسبت به ظهور امام زمان (عج) را از دست بدهیم و در دل خود خاموش کنیم.

وی تصریح کرد: اصل انتظار، امید را در دل منتظران زنده نگه می دارد و آنها را به ایجاد تحول از وضعیت موجود به وضعیتی بهتر بر می انگیزد.

وی، کلید دروازه غیبت را در دست خود انسانها دانست و افزود: با اصلاح خانواده ها و تربیت فرندان متدین و سالم می توان زمینه ظهور امام زمان (ع) را فراهم کرد.

حجت الاسلام رجبی، با تاکید بر اینکه هدف غایی اسلام از جامعه شکل گرفته خاطر نشان کرد: آرامش در خانواده هدف غایی ظهور امام زمان (عج) است. 

اجرای برنامه طنز آکروبات با حضور برادران "زرین"، برگزاری مسابقه، قرعه کشی و اهدا جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم همچنین از چهره های سرشناس ورزش کاشان از جمله امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال، وکیلی مربی تیم ملی والیبال و دستیار ولاسکو، حمید صباغیان ، داور کاشانی حاضر در المپیک لندن و محمدرضا جعفری قهرمان ووشو جهان و سرمربی تیم ملی ووشو تجلیل شد.


( ۱ )

نظر شما :