آغاز بکار طرح ضیافت اندیشه دانشجویان در دانشگاه کاشان

۰۱ مرداد ۱۳۹۱ | ۱۴:۱۱ کد : ۱۹۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۸
طرح ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه کاشان، همزمان با سراسر کشور طی مراسمی با حضور یک هزار و 500 دانشجو آغاز بکار کرد.
 طرح ضیافت اندیشه دانشجویان  دانشگاه کاشان، همزمان با سراسر کشور طی مراسمی با حضور یک هزار و 500 دانشجو آغاز بکار کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، طرح ضیافت اندیشه را یک رزمایش فرهنگی ذکر کرد و گفت: در فضای موج های رسانه ای و موج های مختلف ماهواره ای و فضای سایبری و مجازی که پیکره نورانیت و ایمان جامعه جوان را هدف قرار داده، این طرح یک رزمایش و موج آفرینی فرهنگی است.

حجت الاسلام عباس خادمیان، ماه رمضان را ماه رحمت و محبت الهی و ماه نورانیت و استغفار دانست و افزود: ضیافت دانشجویی با ذکر و صلوات و مناجات و دعای سحر ابوحمزه ثمالی با نجواهای جوانان روح بخش است.

وی، با  اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه تنها در مراکز استان ها برگزار می شود اظهار داشت: این طرح عظیم نورانی به یاری خدا سه سال است که با موفقیت با حضور دانشجویان دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور و موسسات آموزشی جامع علمی کاربردی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و شهرهای اطراف این شهرستان، در این دانشگاه برگزار می شود.

وی، استقبال دانشجویان از این طرح را خوب و حتی بیش از مراکز استانها توصیف کرد و افزود: ظرفیت این دانشگاه برای اجرای این طرح، حدود 900 دانشجو بود که به دلیل استقبال و ثبت نام حدود یک هزار و 700 نفری دانشجویان، حدود یک هزار و 200نفردانشجوی دختر و پسر پذیرفته شدند.

حجت الاسلام خادمیان، با اشاره به اینکه درکنار برنامه های آموزشی، برنامه های مختلف فرهنگی، اخلاقی و تفریحی نیز برای دانشجویان برنامه ریزی شده است از دانشجویان خواست تا از این فرصت و توفیق الهی که نصیبشان شده به نحو ممکن کمال استفاده را ببرند تا این طرح با موفقیت برگزار شود.

مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی که با حضور روسای دانشگاه های کاشان و آران و بیدگل برگزار شد با اجرای برنامه های مسابقه، سرود و نمایش با اجرای "ابراهیم ماهیان" پایان یافت.

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی به مدت دو هفته در دانشگاه کاشان ادامه دارد. 


نظر شما :