آغاز فعالیت یازدهمین دوره انتخاب پایان نامه سال دانشجویی و هفتمین دوره معرفی پژوهش برتر دانشجویی

۱۱ دی ۱۳۸۵ | ۱۸:۵۱ کد : ۱۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۶۱
در یازدهمین دوره انتخاب برترین پایان نامه‌های دانشجویی، پایان نامه ها و پژوهش های دانشجویی در تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی پذیرفته می شود. به گزارش دبیرخانه این جشنواره، به منظور بهره مندی هرچه بیشتر جامعه از اندیشه ها، آموخته ها وآثار دانشجویی و همچنین ایجاد زمینه مساعد برای بروز خلاقیت های علمی و پژوهشی دانشجویان، یازدهمین دوره پایان نامه سال و هفتمین دوره معرفی پژوهش برتر دانشجویی در سه بخش برگزار می شود. در بخش اصلی تمامی پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها در گروه های شش‌گانه: فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، علوم انسانی و اجتماعی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی ، معماری و هنر پذیرفته می شوند. در بخش ویژه موضوعات: ۱ـ زندگی، سیره و شخصیت پیامبر (ص) با عنایت به سال پیامبر اعظم (ص) ۲ـ نظریه پردازی، نقد نظریه‌ها و آثار علمی نظریه پردازان ۳ـ مواد مخدر و راههای پیشگیری از آن ۴ـ کتاب و کتابخوانی ۵ـ علوم دینی (جایزه « علامه شیخ بهایی » جهت پایان نامه و تحقیقات برتر دینی ) پذیرفته می‌شوند. بخش جنبی این جشنواره علمی-فرهنگی به پژوهش ها و تحقیقات دانشجویان اختصاص دارد که آثار تهیه شده در شش گروه دانشگاهی مندرج در بخش اصلی پذیرفته و ارزیابی می شوند. اطلاعات بیشتر و دریافت فرم

در یازدهمین دوره انتخاب برترین پایان نامه‌های دانشجویی، پایان نامه ها و پژوهش های دانشجویی در تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی پذیرفته می شود.

 

به گزارش دبیرخانه این جشنواره، به منظور بهره مندی هرچه بیشتر جامعه از اندیشه ها، آموخته ها وآثار دانشجویی و همچنین ایجاد زمینه مساعد برای بروز خلاقیت های علمی و پژوهشی دانشجویان، یازدهمین دوره پایان نامه سال و هفتمین دوره معرفی پژوهش برتر دانشجویی در سه بخش برگزار می شود.

 

در بخش اصلی تمامی پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها در گروه های شش‌گانه: فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، علوم انسانی و اجتماعی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی ، معماری و هنر پذیرفته می شوند.

 

در بخش ویژه موضوعات: 1ـ زندگی، سیره و شخصیت پیامبر (ص) با عنایت به سال پیامبر اعظم (ص) 2ـ نظریه پردازی، نقد نظریه‌ها و آثار علمی نظریه پردازان 3ـ مواد مخدر و راههای پیشگیری از آن 4ـ کتاب و کتابخوانی 5ـ علوم دینی (جایزه « علامه شیخ بهایی » جهت پایان نامه و تحقیقات برتر دینی ) پذیرفته می‌شوند.

 

بخش جنبی این جشنواره علمی-فرهنگی به پژوهش ها و تحقیقات دانشجویان اختصاص دارد که آثار تهیه شده در شش گروه دانشگاهی مندرج در بخش اصلی پذیرفته و ارزیابی می شوند.

 

اطلاعات بیشتر و دریافت فرم


 

 


نظر شما :