رقابت 4895 داوطلب آزمون سراسری در دانشگاه کاشان

۰۷ تیر ۱۳۹۱ | ۱۳:۵۲ کد : ۱۹۰۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۰
نماینده تام الاختیار آزمون سراسری سال 91 در دانشگاه کاشان، از رقابت چهار هزار و 895 داوطلب آزمون سراسری سال 91 در این دانشگاه خبر داد.
 نماینده تام الاختیار آزمون سراسری سال 91 در دانشگاه کاشان، از رقابت  چهار هزار و 895 داوطلب آزمون سراسری سال 91 در این دانشگاه خبر داد.

دکتر امیر حسین رسول نیا، با اشاره به اینکه دو هزار و 890 نفر از این داوطلبان دختر و بقیه پسر هستند اظهار داشت: این داوطلبان در گروه های ریاضی، هنر، تجربی، زبان های خارجی و علوم انسانی  به مدت سه روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی، تعداد داوطلبان گروه ریاضی را 946 نفر ذکر کرد و افزود: 309 نفر از این داوطلبان دختر و بقیه پسرهستند که در صبح روز پنجشنبه در این آزمون شرکت می کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: آزمون گروه هنر نیز با حضور 255 داوطلب در عصر روز پنجشنبه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی، تعداد داوطلبان گروه تجربی را یک هزار و 759 نفر ذکر کرد و افزود: در این گروه نیز یک هزار و 162 دختر و 597 داوطلب پسر صبح روز جمعه به رقابت می پردازند.

دکتر رسول نیا یادآورشد: در عصر جمعه نیز 566 داوطلب در این دانشگاه در گروه زبان های خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

وی، به شرکت یک هزار و 369 داوطلب در گروه علوم انسانی اشاره کرد و افزود: 864 نفر از این افراد دختر و بقیه پسر هستند که آزمون این گروه در روز صبح شنبه برگزار می شود.

 آزمون سراسری سال 91 از صبح روز پنجشنبه هشتم تیرماه شروع و تا صبح شنبه، دهم تیرماه ادامه دارد.   


نظر شما :