سرپرست دانشگاه کاشان: جانبازان یادگاران و سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند

۰۴ تیر ۱۳۹۱ | ۱۵:۰۱ کد : ۱۸۹۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۴
سرپرست دانشگاه کاشان گفت: جانبازان و خانواده های ایثارگران، یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و سرمایه و سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.
 سرپرست دانشگاه کاشان گفت: جانبازان و خانواده های ایثارگران، یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و سرمایه و سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

دکتر عباس کتابی، در مراسم تقدیر از کارمندان و اساتید جانباز این دانشگاه، با تبریک ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت امام زین العابدین(ع) به نام روز جانباز اظهار داشت: پاسداران و جانبازان این سندهای ماندگار کشورمان، برای تمامیت ارضی مملکت و دفاع از میهن اسلامی رشادت های معنوی زیادی نمودند.

وی، وجود  حدود 70 جانباز استاد و کارمند دانشگاه کاشان را از افتخارات این دانشگاه دانست و افزود: امنیت و آرامش  امروز جامعه و دانشگاه، مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس است.

سرپرست دانشگاه کاشان، بزرگداشت جانباز و خدمت به این قشر ایثارگر را موجب افتخار نظام و اعتلای کشور ذکر کرد و یادآورشد: جانبازان بعنوان قهرمانان و افتخارآفرینان ملی کشور همواره باید مورد توجه و تکریم باشند و بیش از مقررات بایستی کارشود.
مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان نیز در این مراسم افزود: جانبازان جلوه جاویدان ایثار و فداکاری ملت ایران در راه احیای اسلام ناب محمدی (ص) و پیام رسان خون شهدا هستند.

حجت الاسلام شیخ زاده اظهار داشت: حضور حماسی پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، ضامن تداوم انقلاب اسلامی و حافظ امنیت و اقتدار ملی است.

وی خاطر نشان کرد: جانبازان بعنوان سندهای زنده مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی هستند.

یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: پاسداران وجانبازان با اقتدار به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)، ادامه دهنده راه شهادت، شهامت و دیانت این مصلحان بزرگ بشری هستند.
حاج آقا طرفدار که دو چشم و دو دست خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است کار خود را در قبال ایثار و رشادت های حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) ناچیز دانست و اظهار داشت:  راه ولایت اهل بیت (ع)، راه شهدا که در این راه جانفشانی کردند و حجت های خدا هرگز باطل نمی شود و این راه تا وقت ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ادامه دارد.

در این مراسم از استادان و کارمندان جانباز دانشگاه کاشان با اهدا هدایی تقدیر شد.


نظر شما :