سخنرانیهای تخصصی برگزار شده درهفته پژوهش آذر

۰۶ دی ۱۳۸۵ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۴۱
برپایی سخنرانی های تخصصی گروه های آموزشی بخشی از برنامه های هفته پژوهش سال ۱۳۸۵ دانشگاه کاشان بود که با استقبال کثیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان و اساتید و دانشجویان دانشگاه های دیگر مواجه شد. تعداد سخنرانیهای برگزار شده ۳۶ مورد بود که ۱۴ مورد از آن توسط اساتید مدعو ارائه شد و در طی این سخنرانی ها جدیدترین یافته های پژوهشی و نتایج تحقیقات ارائه شد. همچنین برنامه دانشگاه با درهای باز در روزهای چهارشنبه ۲۹/۹/۸۵ و پنج شنبه ۳۰/۹/۸۵ از دیگر برنامه های این هفته بوده است که در این برنامه دانش آموزان دبیرستانها و مراکز پیش دانشگاهی (جمعاً از ۱۸ دبیرستان و حدوداً ۹۵۰ نفر بازدید کننده) از قسمتهای مختلف دانشگاه من جمله مرکز کامپیوتر، آزمایشگاههای شیمی و فیزیک، آزمایشگاه ها و کارگاههای دانشکده مهندسی و ... بازدید داشتند. گزارش سخنرانیهای تخصصی


 

 

 

برپایی سخنرانی های تخصصی گروه های آموزشی بخشی از برنامه های هفته پژوهش سال 1385 دانشگاه کاشان بود که با استقبال کثیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان و اساتید و دانشجویان دانشگاه های دیگر مواجه شد. تعداد سخنرانیهای برگزار شده 36 مورد بود که 14 مورد از آن توسط اساتید مدعو ارائه شد و در طی این سخنرانی ها جدیدترین یافته های پژوهشی و نتایج تحقیقات ارائه شد.

همچنین برنامه دانشگاه با درهای باز در روزهای چهارشنبه 29/9/85 و پنج شنبه 30/9/85 از دیگر برنامه  های این هفته بوده است که در این برنامه دانش آموزان دبیرستانها و مراکز پیش دانشگاهی (جمعاً از 18 دبیرستان و حدوداً 950 نفر بازدید کننده) از قسمتهای مختلف دانشگاه من جمله مرکز کامپیوتر، آزمایشگاههای شیمی و فیزیک، آزمایشگاه ها و کارگاههای دانشکده مهندسی و ... بازدید داشتند.

گزارش سخنرانیهای تخصصی


نظر شما :