ثبت نام یک هزار و 500 دانشجو در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه کاشان

۰۱ تیر ۱۳۹۱ | ۱۵:۵۶ کد : ۱۸۸۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۶۳
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، از ثبت نام یک هزار و 500 دانشجو برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه این دانشگاه خبر داد.
 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، از ثبت نام یک هزار و 500 دانشجو برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه این دانشگاه خبر داد.

وی اظهار داشت: در طرح ضیافت اندیشه امسال، دانشجویان دانشگاه کاشان، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و علمی و کاربردی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل حضور دارند.

وی، با اشاره به اینکه، ثبت نام دانشجویان به صورت اینترنتی انجام شده است اظهار داشت: این دانشجویان برای شرکت و تایید نهایی در طرح بایستی از روز سوم تا چهارم تیرماه به حوزه معاونت آموزشی طرح مراجعه و مدارک خود را تکمیل نمایند. 

وی خاطر نشان کرد:  بنابر موافقت وزارت علوم حضور دانشجویان درطرح ضیافت اندیشه، معادل گذراندن 4 واحد تحصیلی در گروه دروس معارف است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، هدف از اجرای این طرح را افزایش بصیرت دینی و قرآنی، دشمن شناسی بر مبنای قرآن، تقویت گروه های فرهنگی، مطالعاتی، تقویت روحیه خود باوری و هویت بخشی انقلابی و قرآنی ، انتقال مفاهیم والای قرآنی و دینی در فضای مناسب ماه مبارک رمضان بیان داشت.

حجت الاسلام خادمیان، برگزاری کلاس های آموزشی و کارگاه های مهارتی و فوق برنامه به دانشجویان را از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول طرح ذکر کرد و افزود: برای بهره گیری هرچه بهتر دانشجویان از فضای معنوی این طرح، برنامه های تفریحی و زیارتی نیز برای دانشجویان شرکت کننده در طرح  ارائه خواهد شد.


نظر شما :