مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در دانشگاه کاشان

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۸۶۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۹

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رئیس  و جمعی از کارکنان دانشگاه با راهپیمایی از مسیر  مسجد دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه با سر دادن شعارهای "ما رهرو امام و پیرو رهبر هستیم   هیبت پوشالی آمریکا را شکستیم"،  "ما ملت مقاوم چون مشت آهنینیم   جز در ره شهیدان راهی نمی گزینیم " و "ما ملتی بصیریم     ذلت نمی پذیریم"  ما ملتی آگاهیم    پیرو ثارالله یم"  "ما پیرو رهبریم     فرمان از او می بریم"  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

کارکنان دانشگاه کاشان همچنین  با شعار "میثاق با شهیدان     میثاق با امام است"  "اطاعت از رهبری   حفظ خط امام است"  با سه شهید گمنام دانشگاه کاشان تجدید میثاق کردند.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم ایام الله دهه مبارک فجر و یاد وخاطره شهدا و سه شهید گمنام این دانشگاه را گرامی داشت و گفت: این شهیدان یادگاران دوران انقلاب اسلامی و استاد تمام بصیرت، معرفت و عشق هستند.

دکتر عباس کتابی با اشاره به وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) که سه عامل انگیزه الهی ، مقصد عالی و وحدت وانسجام را در پیروزی انقلاب اسلامی مهم دانستند، افزود: این نشان دهنده این است برای موفقیت در امور باید با انگیزه الهی و وحدت و انسجام بتوانیم مقصد عالی را برای خود مشخص و تبیین نمائیم.

وی حضور جوانان مومن و انقلابی را رمز بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ولایت مداری و وحدت همچون نگین درخشانی بر سینه مردم نظام جمهوری اسلامی است و ما نیز وظیفه داریم که شکر گذار این نعمات باشیم.

رئیس دانشگاه کاشان به توسعه و پیشرفت های دانشگاه کاشان در زمان 40ساله انقلاب اشاره کرد و افزود: این افتخارت علمی در سطح ملی و بین المللی یکی از برکات  نظام جمهوری اسلامی است.

دکتر کتابی با بیان اینکه علم، عامل اقتدار و توسعه کشورهاست اظهار امیدواری کرد: تا در حفظ انقلاب اسلامی و جهاد علمی که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند بتوانیم در دانشگاه در حوزه علم پژوهش و توسعه فناوری و شرکت دانش بنیان وظیفه و نقش خوبی ایفا کنیم.

غبار روبی گلزار شهدای گمنام و قرائت میثاق نامه شهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام اله دهه فجر انقلاب اسلامی دانشگاه کاشان بود.


( ۴ )

نظر شما :