قابل توجه داوطلبان متقاضی پذیرش دوره دکتری 1391 دانشگاه کاشان (معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت انجام مصاحبه دکتری)

۳۱ خرداد ۱۳۹۱ | ۱۹:۴۲ کد : ۱۸۶۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۱۳
داوطلبان معرفی‌شده از سوی سازمان سنجش بمنظور انجام مصاحبه دکتری لازم است ضمن مطالعه دقیق بندهای الف و ب در اسرع وقت نسبت به ارسال کلیه مدارک مندرج در بند ب این اطلاعیه حداکثر تا تاریخ 5/4/1391 به آدرس کاشان – بلوار قطب راوندی- دانشگاه کاشان – معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - مدیریت تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان دانشگاه کاشان – کدپستی 51167-87317 ازطریق پست پیشتاز اقدام نمایند(ذکر نام و نام خانوادگی و نام رشته- گرایش متقاضی بر روی پاکت پستی الزامی است). لازم به ذکر است به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از مهلت مقرر به پست تحویل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد (وجوه پرداختی و مدارک ارسالی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد).

داوطلبان معرفی‌شده از سوی سازمان سنجش بمنظور انجام مصاحبه دکتری لازم است ضمن مطالعه دقیق بندهای الف و ب در اسرع وقت نسبت به ارسال کلیه مدارک مندرج در بند ب این اطلاعیه حداکثر تا  تاریخ 5/4/1391  به آدرس کاشان – بلوار قطب راوندی- دانشگاه کاشان – معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - مدیریت تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان دانشگاه کاشان – کدپستی 51167-87317 ازطریق پست پیشتاز اقدام نمایند(ذکر نام و نام خانوادگی و نام رشته- گرایش متقاضی بر روی پاکت پستی الزامی است).  لازم به ذکر است به مدارک ناقص  و یا مدارکی که بعد از مهلت مقرر به پست تحویل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد (وجوه پرداختی و مدارک ارسالی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد).

 الف ) زمان و محل انجام مصاحبه بزودی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

ب) مدارک مورد نیاز که می‌بایست معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه با پست پیشتاز به آدرس پستی دانشگاه کاشان ارسال نمایند:

1- فرمهای تکمیل شده اطلاعات داوطلبان پذیرش دکتری 1391، داوطلبان می بایست ضمن تکمیل فرم‌های مذکور یک نسخه کامل از کلیه صفحات مدارک سوابق آموزشی و پژوهشی را به فرمهای تکمیل شده پیوست و ارسال نمایند. تاکید می‌گردد برای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی ارائه مستندات الزامی است.

لطفا برای دریافت فایل فرم‌های 1و 2 اطلاعات فردی روی لینک‌های کلیک کنید.

دانلود و مشاهده فرم 1

دانلود و مشاهده فرم 2

2- چهار قطعه عکس 4×3 با ذکر مشخصات در ظهر آنها

3- اصل رسید فیش بانکی به مبلغ 250000 ریال (معادل بیست و پنج هزارتومان) بابت ثبت نام در آزمون مصاحبه دکتری 1391 دانشگاه کاشان به حساب جاری شماره 1609054499 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه کاشان قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت ایران

4- یک برگ تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی

5- تصویر ریز نمرات و مدرک کارشناسی ارشد با ذکر معدل (معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 31/6/91 فارغ‌التحصیل خواهند شد اصل گواهی تأیید شده با ذکر معدل توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 57 دفترجه راهنمای شرکت در آزمون مذکور).

6- تصویرریز نمرات و مدرک کارشناسی با ذکر معدل ( آندسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر تصویر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست تصویر مدرک کاردانی را نیز ارسال نمایند).

7- تصویر گواهی شرکت در آزمون‌های ملی و بین‌المللی که در آن نمره زبان اخذ شده مشخص باشد.

8- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترجه راهنمای شرکت در آزمون مذکور (برای برادران).

9ـ در خصوص مربیان رسمی ارائه تصویر آخرین حکم کارگزینی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی (با حداقل سه سال سابقه کار و احرازشرایط استفاده از تسهیلات اعضای هیات علمی ) وزارت متبوع بوده که به تایید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد الزامی است. همچنین ارائه آخرین حکم کارگزینی برای احراز شرایط مربیان الزامی است.

10- اصل مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان باشد برای آندسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان جزو چند برابر معرفی شدگان قرار گرفته‌اند.

11- یک نسخه تصویر کارنامه نتایج مرحله اول آزمون دکتری 1391 سازمان سنجش آموزش کشور


تذکر مهم: ارائه اصل مدارک مندرج در بندهای 4-7 شامل اصل مدارک کارشناسی ارشد، کارشناسی، کاردانی، مدرک زبان، اصل شناسنامه و کارت ملی برای انجام مراحل مصاحبه در روز مصاحبه علمی الزامی است.






نظر شما :