پیام تسلیت ریاست دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت "آیت الله العظمی صافی گلپایگانی"

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۷ کد : ۱۸۶۶۷ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۷۵
سرپرست دانشگاه کاشان به مناسبت عروج ملکوتی عالم جلیل القدر و مرجع معظم تقلید، حضرت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی پیام تسلیتی صادر کرد.

«انا لله و انا الیه راجعون»

 

رحلت ملکوتی عالم و مرجع جلیل القدر حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی، باعث اندوه و غم و تاثر عموم مردم عزیز ایران به خصوص دانشگاهیان شد.

این عالم ربانی، عمر شریف خود را در راه ترویج و اعتلای اسلام و معارف الهی و اهل بیت علیهم السلام صرف نمود و همواره در خدمت به مردم شریف و خیرخواهی برای آنان پیشگام و در مسیر انقلاب اسلامی و همراهی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و رهبری معظم انقلاب اسلامی در صفوف نخست بودند.

 همچنین ایشان توجه ویژه‌ای به علم و دانش و دانشگاهیان کشور داشتند.

اینجانب ارتحال این فقیه و مرجع عظیم الشأن را به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، رهبری فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، مراجع عظام دامت برکاتهم، بیت معظم آن عالم ربانی رضوان الله تعالی علیه، حضرت آیت الله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در منطقه کاشان و امام جمعه محترم کاشان، حوزه‌های علمیه، جامعه دانشگاهی کشور، مردم شریف دارالمومنین کاشان و عموم مردم ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه پروردگار متعال برای روح بلند آن مرحوم مغفور، علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار علیهم‌السلام و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

 دکتر عباس کتابی

 سرپرست دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: پیام تسلیت رییس دانشگاه کاشان


( ۴ )

نظر شما :