دیدار رییس دانشگاه کاشان با معاون حقوقی رییس جمهور

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۷ کد : ۱۸۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۳۷
دیدار رییس دانشگاه کاشان با معاون حقوقی رییس جمهور

 

رییس دانشگاه کاشان عصر روز سه شنبه هیجدهم ماه جاری با خانم دکتر الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

 

دکتر عباس زراعت در این دیدار گزارشی از پتانسیل های  دانشگاه  ارایه نموده و برخی مشکلات دانشگاه از جمله مشکلات حقوقی و مالی و اسناد مالکیت زمین های دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.. همچنین در این گفتگوتفاهماتی در زمینه همکاری های حقوقی انجام شد و مقرر گردید مساعدت هایی در این زمینه صورت گیرد.

 

وی اظهار داشت: در این دیدار مقرر شد در اردیبهشت سال آینده گردهمایی تخصصی با حضور معاونان حقوقی وزارتخانه ها و روسای کانون های وکلا با محوریت دانشگاه کاشان و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دانشگاه کاشان تشکیل شده و مشکلات حقوقی سازمان های دولتی بررسی شود.

 

وی افزود: همچنین مقرر شد میان دانشگاه کاشان و معاونت حقوقی ریاست جمهوری تفاهم نامه ای تنظیم گردد تا در خصوص  جهت دهی پایان نامه ها و رساله های دانشجویان دانشگاه در زمینه های مورد نیاز دولت، استفاده از پتانسیل اساتید دانشگاه برای تنقیح قوانین،برپایی کارگاه های تخصصی و سمینارهای علمی،انجام پژوهش ها و تحقیقات حقوقی مورد نیاز دولت، آموزش گارشناسان حقوقی وزارتخانه ها و ..  همکاری های مشترک صورت گیرد.

 

رییس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد:  در این دیدار مقرر شد کارگروهی علمی مرکب از نمایندگان معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دانشگاه زمینه های مقدماتی تحقق موارد تفاهم شده را پیگیری نمایند.

 

الهام امین‌زاده (زادهٔ ۱۳۴۳، شیراز)، حقوقدان، سیاست‌مدار ایرانی و معاون حقوقی رئیس‌جمهور ایران است. وی دارای مدرک دکترا در حقوق بین‌الملل از دانشگاه گلاسگو در بریتانیا است. از سوابق سیاسی وی می‌توان به عضویت در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم تهران اشاره کرد.

 

الهام امین‌زاده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق را در دانشگاه شهید بهشتی و دوره دکترای حقوق بین‌الملل را در دانشگاه گلاسگو گذرانده و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

نظر شما :