برگزاری ویدئو کنفرانس به همت مرکز رایانه و اطلاع رسانی دانشگاه

۲۸ آذر ۱۳۸۵ | ۱۹:۲۱ کد : ۱۸۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۱۳
به همت مرکز رایانه و اطلاع رسانی، به مناسبت هفته پژوهش، در راستای توسعه به کارگیری ابزار و تکنولوژیهای به روز در دانشگاه و نیز ارتقاء سطح علمی دانشجویان، سه شنبه ۲۸/۹/۸۵ ، ویدئو کنفرانسی در دانشکده مهندسی دانشگاه برگزار شد. سخنران این ویدئو کنفرانس جناب آقای دکتر ابراهیم پور از دانشگاه Newcastle استرالیا بودند که از زحمات و تلاشهای فراوان ایشان تشکر و قدردانی می نماییم. در این مراسم دکتر لقمان ریاست محترم دانشکده مهندسی،دکتر وکیلی نژاد ریاست محترم پژوهشکده نانو فناوری ، اساتید گروه کامپیوتر و دانشجویان حضور داشتند.

به همت مرکز رایانه و اطلاع رسانی، به مناسبت هفته پژوهش، در راستای توسعه به کارگیری ابزار  و تکنولوژیهای به روز در دانشگاه و نیز ارتقاء سطح علمی دانشجویان، سه شنبه 28/9/85 ، ویدئو کنفرانسی در دانشکده مهندسی دانشگاه برگزار شد.

سخنران این ویدئو کنفرانس جناب آقای دکتر ابراهیم پور از دانشگاه Newcastle استرالیا بودند که از زحمات و تلاشهای فراوان ایشان تشکر و قدردانی می نماییم.

در این مراسم دکتر لقمان ریاست محترم دانشکده مهندسی،دکتر وکیلی نژاد ریاست محترم پژوهشکده نانو فناوری ، اساتید گروه کامپیوتر و دانشجویان حضور داشتند.

 

 


نظر شما :