گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۹ خرداد ۱۳۹۱ | ۲۲:۵۵ کد : ۱۸۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۳
گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با حضور سرپرست و معاونان دانشگاه و رییس و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان برگزار شد.
 گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان با حضور سرپرست و معاونان دانشگاه و رییس و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه کاشان در این مراسم، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: شهدا و ایثارگران انسان های ویژه ای بودند که توانستند با اعتقاد راسخ و اراده آهنین خود کارهای بزرگی را انجام دهند.

دکتر عباس کتابی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، وظیفه دانشجویان شاهد و ایثارگر است تا در راستای تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی، در عرصه جهاد علمی و فرهنگی تلاش بیشتر کنند.

وی،  با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دشمن، حضور درعرصه فرهنگی و جنگ نرم است افزود: جوانان و به ویژه دانشجویان بایستی به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند و با کسب علم و دانش و دفاع از ارزش های اسلامی، زمینه ناامیدی و شکست دشمن را فراهم کنند.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان، هدف از برگزاری این گردهمایی را تجلیل و تکریم از دانشجویان شاهد و ایثارگر ذکر کرد و گفت:  باید به دانشجویان شاهد و ایثارگر، نگاه ویژه ای شود و مسئولین در زمینه حل مشکلات این دانشجویان تلاش کنند.

حجت الاسلام احمد شیخ زاده اظهار داشت: به برکت خون شهدا پیشرفت های علمی زیادی در کشور انجام شده  که بایستی از فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش ها و آرمان های دینی و ملی خود دفاع کنیم.

وی به دانشجویان توصیه کرد: با ایمان به خدا و برنامه ریزی صحیح  در کسب مدارج عالی بیشتر تلاش کنند.

 این مراسم با اهدای هدایا به دانشجویان منتخب علمی و فرهنگی شاهد و ایثارگر پایان یافت.


نظر شما :