دانشجوی صنایع دستی دانشگاه کاشان رتبه نخست کنکور کارشناسی ارشد را کسب کرد

۰۸ خرداد ۱۳۹۱ | ۲۳:۱۳ کد : ۱۸۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۶۹
علی اکبر محرابی دانشجوی رشته صنایع دستی ورودی سال 1387 دانشگاه کاشان، در کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال تحصیلی 92-91 در رشته صنایع دستی حائز رتبه اول شد.

"علی اکبر محرابی" دانشجوی رشته صنایع دستی ورودی سال 1387 دانشگاه کاشان، در کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال تحصیلی 92-91 در رشته صنایع دستی حائز رتبه اول شد.

این دانشجوی صنایع دستی دانشگاه کاشان، دلیل موفقیت و انتخاب رشته صنایع دستی را، تشویق  اساتید دانشکده معماری  و هنر دانشگاه کاشان و پتانسل های بالقوه موجود در این دانشگاه و عشق و علاقه خود به این رشته دانست و گفت: مهمترین سرمایه ای که هر فرد برای ورود به این رشته نیاز دارد، عشق و علاقه است.

علی اکبر محرابی، شاد کردن پدر و مادر خود را از دیگر دلایل موفقیت خود دانست و افزود: بسیار خرسندم که با موفقیت تحصیلی و کسب  رتبه نخست در آزمون سراسری توانستم پدر و مادر خود را شاد کنم. 

 وی، صنایع دستی را فرهنگ هر ملت دانست و اظهار داشت: صنایع دستی در مجموع بازتاب تاریخ تمدن یک ملت و قوم بوده و نقش مؤثری در ترویج فرهنگ مناطق مختلف دارد.

به گفته وی، صنایع دستی رشته ای است که در آن هنر، فرهنگ و کاربرد آن در کنار هم قرار دارد که بایستی سعی شود تا با بکارگیری درست در جهت ارتقاء آن کوشید.

این دانشجوی موفق، به دوستان و دانشجویان توصیه کرد تا با ایمان به خدا، تلاش و پشتکار و برنامه ریزی صحیح خوب درس بخوانند تا موفق شوند.

علی اکبر محرابی متولد 1363 کرمان، با رتبه 81 در رشته صنایع دستی سال 87 وارد دانشگاه کاشان شد و در حال حاضر دانشجوی ترم آخر این رشته می باشد.


( ۳ )

نظر شما :