مراسم تکریم و معارفه معاونان اداری مالی و پژوهشی و رئیس مرکز کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان

۰۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۶ کد : ۱۸۳۳۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۰۶۶

مراسم تکریم و معارفه معاون اداری مالی و مدیریت منابع و معاون پژوهشی و ارتباطات علمی و رئیس مرکز کاشان شناسی دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با قدردانی از تلاش های صورت پذیرفته توسط دکتر عباس اقبالی، معاون قبلی اداری مالی؛ کار در این حوزه را با توجه به منابع محدود مالی بسیار سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: معاون جدید این حوزه باید حسابداری و بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و تنوع گرایی را مورد توجه قرار دهند.

دکتر عباس کتابی  تسهیل امور مالی و رفاهی و تکریم کارکنان  و شفافیت امور دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای اینکه آینده دانشگاه تضمین شود  باید به جوانان فرصت خدمت گذاری  داد.

 وی از روحیه ایثار و از خودگذشتگی و بزرگ‌منشی دکتر منعم زاده معاون سابق پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه قدردانی  و اظهار امیدواری کرد تا دکتر شبانی معاون جدید پژوهشی با روحیه خلاق و جوان بتواند پژوهش در دانشگاه را در رده های مختلف ملی و بین المللی ارتقاء بخشند.

وی ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت را مورد تاکید قرار داد و افزود: پژوهش ها باید کاربردی و در راستای رفع نیازها و مشکلات جامعه باشد.

دکتر کتابی از دکتر مدنی رئیس قبلی مرکز پژوهشی کاشان شناسی نیز قدردانی و از دکتر وفایی رئیس جدید این مرکز نیز خواست تا از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه فرهنگی کاشان برای ارتقاء این منطقه استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: مرکز پژوهشی کاشان شناسی با انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی و جامعه محوری  نقش مهمی در استان شدن کاشان که خواسته مردم این شهرستان است داشته باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان هم در این نشست با تبریک هفته بسیج، روحیه بسیجی را رمز موفقیت هر سازمان دانست و گفت: روحیه بسیجی باید در بین آحاد مردم به خصوص کارکنان دولت ترویج شود.

حجت الاسلام خسروی تکریم ارباب رجوع، تعامل سازنده بین کارکنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای پیشبرد و موفقیت در امور باید از همه ظرفیت های دانشگاه استفاده و افراد متخصص در همه زمینه ها بکار گرفته شوند.

در این مراسم معاونان قبلی اداری مالی و پژوهشی و رئیس مرکز کاشان شناسی دانشگاه گزارشی از فعالیت های انجام شده در دوران خدمت خود را بیان کردند.و معاونان جدید نیز  به رئوس برنامه ها و اهداف پیش روی خود پرداختند.

در این مراسم طی الواح جداگانه از سوی رئیس دانشگاه کاشان دکتر دیدبان به عنوان معاون اداری و مالی و مدیریت منابع و دکتر شبانی به عنوان معاون پژوهشی و ارتباطات علمی و دکتر وفایی نیز به عنوان رئیس مرکز پژوهشی کاشان شناسی معرفی و با اهداء هدایایی از معاونان و رئیس  قبلی این حوزه ها قدردانی شد.


( ۲ )

نظر شما :