مراسم تکریم و معارفه مدیران روابط عمومی و برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان

۰۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۵ کد : ۱۸۳۳۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۱۱

مراسم تکریم و معارفه مدیران دفتر ریاست و روابط عمومی و برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان با حضور جمعی از کارکنان این حوزه ها برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم  با تبریک هفته بسیج از تلاش‌ها و زحمات بی دریغ  دکتر خداداد مدیر روابط عمومی قبلی این دانشگاه و از قبول مسئولیت دکتر خدمتی مدیر جدید این حوزه قدردانی  کرد و گفت: خلاقیت در نظام مدیریتی یکی از رموز اصلی موفقیت سازمان است.

 

دکتر عباس کتابی تعامل روابط عمومی با همه همکاران دانشگاه را لازم دانست و اظهار داشت: بایستی روابط عمومی دانشگاه با استفاده از قابلیت فضای مجازی بتواند تعامل گسترده و سازنده ای با همه مجموعه دانشگاه اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان را برقرار و انتقادها و پیشنهادها را در راستای ارتقاء سازمان به مدیریت دانشگاه منتقل کند.

 

وی فراهم کردن فضای پاسخگویی و مطالبه گری را مورد تاکید قرار داد و افزود: لازمه موفقیت تکریم و احترام گذاشتن به همکاران اعم از استاد، کارمند و دانشجو است.

 

رئیس دانشگاه کاشان از آقای رمضانی مدیر قبلی برنامه ریزی توسعه دانشگاه نیز قدردانی و برای دکتر محمدزاده مدیر جدید این حوزه نیز برای تداوم کار آرزوی توفیق کرد و گفت: حوزه برنامه ریزی و توسعه دانشگاه یکی از حوزه های حساس  و دقیق دانشگاه است که باید با برنامه ریزی درست و صحیح بتوان اهداف و سند چشم انداز دانشگاه را تعالی بخشید.

 

وی بازسازی ساختار دانشگاه و ایجاد تحول در محیط دانشگاه را خواستار شد و افزود: باید سامانه ای برای ارائه اطلاعات و آمار و عملکردهای دقیق دانشگاه طراحی شود و واقعیت های دانشگاه در ادوار مختلف به طور دقیق ارائه شود.

 

دکتر کتابی با اشاره به کمبود درآمدهای اختصاصی دانشگاه افزود: لازم است حوزه برنامه ریزی و توسعه دانشگاه به منابع دانشگاه توجه ویژه داشته باشد و در راستای توسعه درآمدهای اختصاصی دانشگاه همت گمارد.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان هم در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج، انگیزه و داشتن هدف را برای پیشبرد امور لازم دانست وگفت: سعه صدر و اعتماد سازی از نیازهای اساسی جامعه است که لازم است در محیط کار نیز بدان توجه شود.

 

 در این نشست مدیران قبلی حوزه ریاست و روابط عمومی و حوزه برنامه ریزی و توسعه دانشگاه گزارشی از فعالیت های چندین ساله دوران خدمت خود ارائه کردند و مدیران جدید این حوزه ها نیز به ارائه اهداف و برنامه های پیش روی حوزه مربوطه خود پرداختند و در پایان با اهداء هدایایی از مدیران قبلی قدردانی شد.

 

طی احکامی جداگانه از سوی رئیس دانشگاه دکتر زین العابدین خدمتی به عنوان مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی و دکتر مهدی محمدزاده به عنوان مدیر برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان معرفی شدند.

کلید واژه ها: تودیع و معارفه رییس دانشگاه کاشان روابط عمومی دانشگاه ها ​مدیر برنامه ریزی و توسعه


( ۳ )

نظر شما :