با حضور داوران برنامه مسابقه تلویزیونی میدون انجام شد؛

نشست بررسی کسب و کار در پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی

۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۳ کد : ۱۸۳۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۴۲

 نشست صمیمانه ای در حوزه کسب و کار با حضور  دکتر علیرضا یونچی و  دکتر امیرحسین اسدی، داوران مسابقه تلویزیونی میدون، در پارک غیاث الدین جمشیدکاشانی، و در جمع واحدهای فناور پارک، اساتید دانشگاه و تعدادی از واحد های فناور سطح شهر روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰، برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر علیرضا فرجی رئیس پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی به بیان چشم انداز فعالیت های پیش رو در پارک علم و فناوری در راستای منویات مقام معظم رهبری پرداخت.

معرفی اجمالی فعالیت های واحدهای فناور و ارائه پیشنهادات و نظرات اساتید و سخنرانان در حوزه کسب و کار از برنامه های این نشست بود.

در پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی 25 هسته و شرکت مستقر هستند.

این مرکز با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان، توسعه شرکت های کوچک و متوسط، در راستای توسعه فناوریهای نوین توسعه تجارت و کسب و کارهای ناشی از علم و دانش،  تجاری سازی و کسب ثروت از دستاوردهای علمی،  ایجاد و توسعه شرکتهای کوچک و متوسط (SME ) در حوزه های جدید فناوری، کمک به تسهیل فرآیند کسب ثروت از طریق تولید و توسعه محصولات، کالا و خدمات دانش بنیان، بهره مندی از دانش و تخصص دانش آموختگان دانشگاههای منطقه، توسعه زیرساخت های اقتصادی منطقه، ایجاد زمینه های کاری برای مشاغل جانبیِ مربوط به فناوریهای پیشرفته، تلاش برای حفظ و نگهداشت دانش آموختگان منطقه و اشتغال زایی موثر و پایدار در حوزه های مختلف علمی موجود ایجاد شده است.


( ۱ )

نظر شما :