پیام رئیس دانشگاه کاشان بمناسبت ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰ کد : ۱۸۲۵۳ اخبار دانشگاه پیام ریاست دانشگاه
تعداد بازدید:۸۸۱

یوم الله سیزده آبان « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» روزی تاریخ ساز و به یاد ماندنی و یادآور حوادث بسیار مهم و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است و بنا به فرموده امام راحل عظیم الشان قدس سره ا لشریف؛ انقلاب دوم ملت ایران محسوب می شود.

 

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی این روز را نماد مقابله با زورگویی، دسیسه و استکبار از یک سو؛ و تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران، بویژه جوانان و نوجوانان آگاه و بصیر؛ از سوی دیگر عنوان فرموده اند.

 

حقیقت درخشانی که در این مقوله وجود دارد آن است که در چالش بیش از چهل ساله بین ایران و آمریکا، بواسطه نصرت الهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران و رهبری حکیمانه امامین بزرگوار انقلاب، همواره طرف مغلوب آمریکا بوده و ملت بزرگ ایران بر نقشه های شوم و استکباری ایشان فائق آمده است.

امسال نیز در سالروز این روز الهی شکست دیگری بر هیمنه پوشالی دولت غارت گر و تروریست آمریکا که اقدام به سرقت دریایی نفتکش جمهوری اسلامی ایران نموده بود، توسط دلاورمردان جوان نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد شد.

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از حرکت مقتدرانه و هوشمندانه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، رجاء واثق دارد که با حضور آگاهانه ملت غیور ایران بویژه آحاد فرهیخته و گرانقدر دانشگاهی در تمامی عرصه های انقلاب، آینده ای درخشان و بالنده پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود خواهد داشت

دکتر عباس کتابی

رئیس  دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :