روحیه انقلابی، پاسخگویی به نیازهای جامعه و تقویت بنیان‌های هویتی از اولویت های دانشگاه هاست

۰۳ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۴ کد : ۱۸۲۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۶۹

سرپرست دانشگاه کاشان یکی از الزامات مهم دانشگاه  را ترویج  روحیه انقلابی عنوان کرد و گفت:دانشگاه نباید مسیر خود را مستقل از جامعه بداند و استاد، کارمند و دانشجو باید خود را با مسایل کشور در زمینه های مختلف اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان و مقابله با تحریم ها و دیپلماسی علمی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است وفق دهند و برای حل آنها  سازوکاری پیدا کند.

 دکتر عباس کتابی در جمع اعضای جامعه اسلامی مهندسان کاشان، ارتقاء تربیت اخلاقی، فرهنگی  و اجتماعی ر ادر بین دانشگاهیان به خصوص دانشجویان مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: از آنجا که چالش عمده جامعه ما تربیت نیروی انسانی کارآمد و  و مدیران کاردان  است ، باید سعی  کنیم  تا روحیه عزت نفس، تعلق خاطر و توانمندی  را در بین دانشجویان  ارتقاء بخشیم.

وی تحول مستمر و دائمی در دانشگاه را لازم دانست و افزود: بایستی با استفاده از ظرفیت های دانشگاه و گسترش فعالیت ها در سطح منطقه فرهنگی کاشان، دانشگاه به  اتاق فکر شهر تبدیل شود .

دکتر کتابی جامعه اسلامی مهندسان را یکی از تشکل های تاثیرگذار در شهر کاشان نام برد و خاطر نشان کرد: کار تشکیلاتی و جمعی، بسیار راهگشاست و ما  برای توسعه و ارتقاء این دانشگاه، از  همیاری همه آحاد  مردم و دانشگاهیان استقبال می کنیم .

 

 


( ۱ )

نظر شما :