مدیران جدید امور مالی و حراست دانشگاه کاشان معرفی شدند

۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۹ کد : ۱۸۱۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۰۱

سرپرست دانشگاه کاشان در  مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید امور مالی و حراست،  دانشگاه را مهمترین پایگاه تربیت نیروی انسانی دانست و گفت: یکی از  چالش و بحران های کشور استفاده به جا و صحیح از مدیران لایق و شایسته است.

دکتر عباس کتابی مهمترین شاخص برای رشد و پیشرفت کشور را منابع انسانی عنوان کرد و افزود: اگر همه شرایط فراهم شود ولی مدیران توانمندی وجود نداشته باشند، کشور با مشکل مواجه خواهد شد.

وی به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی  رهبر معظم انقلاب و به ویژه توجه به  جایگاه علم در این بیانیه  اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر علم بزرگترین ثروت و عامل توسعه انسانی و رفاه مردم است و تربیت نیروی انسانی نیز برای رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی حایز اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس که خود یک دانشگاه بزرگی بود افراد توانمند و مدیرانی لایق رشد کردند ولی  بعد از آن پرورش  مدیران موفق کم رنگ شد  و این امر چالش های  بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی به وجود آورده است .

سرپرست دانشگاه کاشان با بیان اینکه توان نیروهای  انسانی  آینده نظام جمهوری اسلامی را تضمین می کند، افزود: هر زمان جوانان مومن و معتقد به نظام داشتیم موفق بودیم و هر زمان که در خلاف این مسیر حرکت کردیم دچار ضعف شدیم.

دکتر کتابی با اشاره به  فراز هایی ازبیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: این دولت، دولت انقلابی است و حرکت انقلابی و جهادی مهم است، تصریح کرد: این به معنی آن است که مدیران دولت باید خردمندانه و عاقلانه انتخاب شوند و برخاسته از اندیشه و حکمت  و برنامه ریزی عملیاتی  حرکت کنند.

سرپرست دانشگاه کاشان اعتمادسازی و افزایش روحیه مشارکت و ایجاد انگیزه  در بین کارکنان را لازم دانست و افزود: دانشگاه متعلق به آحاد مردم، جامعه و نظام جمهوری اسلامی است و همه باید برای پیشرفت آن تلاش نماییم.

دکتر کتابی بهره مندی از خرد جمعی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: استفاده از فکر و اندیشه همه کارکنان دانشگاه در رشد وتعالی این دانشگاه مهم است.

وی استفاده از تجارب نخبگان، قانون گرایی، انضباط مالی، شفافیت و جوان گرایی را در تربیت نیروی انسانی مهم ارزیابی کرد و گفت: برای انتخاب مدیران باید از مدیران جوان و شایسته و توانمند استفاده کرد.

وی از زحمات و تلاش های چندین ساله دکتر زراعت رئیس پیشین دانشگاه و آقایان سید محسن صفوی و امیر حسین حاجی اکبری مدیران قبلی امور مالی و حراست دانشگاه قدردانی کرد و افزود: سرمایه‌های انسانی را نباید به دلایل و سلایق متفاوت نادیده بگیریم و از تجربیات این افراد باید استفاده شود.

در این مراسم از آقایان سید محسن صفوی مدیرامور مالی و امیرحسین حاجی اکبری مدیر حراست  دانشگاه قدردانی و به جای ایشان طی  احکامی آقایان اصغر زنجیرزن به عنوان سرپرست مدیر امور مالی و سیدرضا نبوی نیز به عنوان سرپرست مدیریت حراست دانشگاه معرفی شدند.


( ۱۴ )

نظر شما :