پیام های تبریک برای انتصاب سرپرست دانشگاه کاشان

۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۰۰:۴۶ کد : ۱۸۱۸۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۳۸۵


بسم الله الرحمن الرحیم
 جناب آقای دکتر کتابی
انتصاب شایسته ی حضرتعالی به عنوان ریاست دانشگاه  کاشان که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته شما در صحنه‌های خدمت به نظام و میهن اسلامی است را به شما و خانواده عظیم دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. مطمئناٌ مدیریت توانمند توأم با تجارب برجسته جنابعالی، موجبات ارتقاء این مجموعه عظیم را فراهم خواهد نمود. 
امید است با استفاده از تجربیات گرانسنگ خود در سال های حضور موثر در دفتر نماینده محترم مردم شریف کاشان و آران بیدگل با بکارگیری جوانان مومن معتقد انقلابی در مسیر تعالی در پیشبرد اهداف کلان دانشگاه موفق و پیروز باشید.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رییس محترم دانشگاه جناب اقای دکتر زراعت، از درگاه ایزد منان توفیقات جنابعالی را  در جهت رشد و شکوفایی وتحقق اهداف بزرگ دانشگاه مسئلت می نمایم.

جواد خسروی
مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان

 

پیام تبریک شهردار کاشان در پی معرفی دکتر عباس کتابی به عنوان رئیس دانشگاه کاشان

برادر فرهیخته و ارجمند جناب آقای دکتر کتابی

با تقدیم درود و تحیات فراوان
▫️به یقین آنچه که «خطه سیلک» را سرآمد شکوه و عظمت از دیرباز تا کنون  قرار داده، جایگاه و اهمیت تولید علم در این کهن‌دیار بوده است که نمود عینی آن را در عرصه دانشمندان و فرزانگان بسیاری می‌توان یافت.عالمانی که از ریاضیات و نجوم تا حکمت، فلسفه، عرفان و فقاهت تمام قله‌های اندیشه را فتح کرده‌ و نام کاشان بزرگ را همنشین فرزانگی و خردورزی قرار داده‌‌اند.

▫️اگر امروز به مرتبه والای دانشگاه به عنوان مهم‌ترین بستر تولید دانش واقف باشیم، بدون شک می‌دانیم عملکرد پویا و مثبت آن می‌تواند چه تأثیری در تعالی جامعه داشته باشد؛ و اگر آگاه  باشیم یکی از عوامل مهمی که حرکت رو به رشد این خطه عالم‌پرور را در دوره‌هایی با وقفه مواجه ساخته، نقص در کارکرد این سنگر علمی است، بیشتر نسبت به سرنوشت آن حساسیت و دغدغه خواهیم داشت.

▫️بر همین مبنا پویایی و حرکت پیش‌رونده «دانشگاه کاشان» به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌‌های جامع کشور ‌می‌تواند توسعه پایدار این دیار را به همراه داشته باشد زیرا رشد و پیشرفتی که بر مبنای دانش‌محوری صورت گیرد مولد و موثر خواهد بود.رویکردی که شهرداری کاشان در این دوره با بهره‌گیری از ظرفیت علمی و کارشناسی و استفاده از نظر پژوهشگران و متخصصان به دنبال تحقق آن در میدان عمل است.

▫️انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست دانشگاه کاشان -که هنوز خدمات بی‌بدیل‌تان طی دوره‌های گذشته و در دوران اوج این دانشگاه در حافظه اهالی فکر و اندیشه باقی مانده است- نویدبخش روزهای درخشان‌تر برای سرمایه افتخارآمیز خطه ایمان است.ضمن تبریک حضور ارزشمند در این جایگاه مهم، آمادگی مدیریت شهری کاشان را در راستای تعامل و هم‌افزایی و همچنین حمایت و پشتیبانی‌های لازم از دانشگاه کاشان اعلام می‌نمایم.توفیق روزافزون‌تان را در پیمودن مسیر اعتلای این مجموعه ممتاز و شاخص علمی از خدای منان آرزومندم. 

حسن بخشنده امنیه‏ 
شهردار کاشان

 

 

 

 پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در پی معرفی دکتر عباس کتابی به عنوان رئیس دانشگاه کاشان

برادر گرامی جناب دکتر عباس کتابی

سلام علیکم
انتصاب شایسته ی جنابعالی به عنوان ریاست دانشگاه  کاشان که بیانگر تعهد ،کارآمدی ، لیاقت و شایستگی‌ های  شما در صحنه‌های خدمت به نظام و میهن اسلامی است را به شما صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. مطمئناٌ مدیریت توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی وسرلوحه قراردادن وصایای حضرت امام (ره) وبیانات رهبرفرزانه انقلاب اسلامی پیرامون جایگاه دانشگاه و دانشجو، موجبات ارتقاء این مجموعه عظیم را فراهم خواهد نمود. از در گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار ازموفقیت و سربلندی جهت رشد و شکوفایی وتحقق اهداف بزرگ دانشگاه درگام دوم انقلاب اسلامی را  مسئلت می نمایم.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان

 

 

 

 


( ۵ )

نظر شما :