گردهمایی ائمه جماعات دانشگاه کاشان

۱۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۸۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۲
گردهمایی ائمه جماعات دانشگاه کاشان با هدف هم‌افزایی و تشریک مساعی پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی ائمه جماعات این دانشگاه برگزار شد.
 

گردهمایی ائمه جماعات دانشگاه کاشان با هدف هم‌افزایی و تشریک مساعی پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی ائمه جماعات این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست در سخنانی به تبیین نقش و اهمیت امام جماعت در هدایت اندیشه‌ها و استعدادها و راهکارهای ارزش‌گذاری آن در جامعه پرداخت.

دکتر عباس زراعت، اهمیت و نقش موثر حضور ائمه جماعات و روحانیت برای الگوپذیری و ارتقاء سطح فرهنگ دینی و مذهبی دانشجویان حایز اهمیت دانست و خواستار تعامل بیش از پیش ائمه جماعت با دانشجویان و حضور بیشتر روحانیت در دانشگاه شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این نشست نظم و انضباط را از ائمه جماعات این دانشگاه خواستار شد و گفت: ائمه جماعات قبل از نماز بایستی در مسجد حضور داشته باشند.

حجت الاسلام علی روحانی در اختیار گذاشتن فضای مناسب برای نماز را تاکید کرد و افزود: مکانی  که برای نماز در نظر گرفته می شود بایستی تنها مخصوص نماز باشد نه اینکه در سالن کتابخانه و اجتماعات نماز برپا شود.

مسئول ستاد ائمه جماعات دانشگاه کاشان نیز هدف از برگزاری این گردهمایی را هم‌افزایی، تعمیق ارزش‌های دینی و ارتقای کیفی امور ذکر کرد و افزود: در این گردهمایی ائمه جماعات این دانشگاه مشکلات و نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.

حجت الاسلام سجاد امیدی گیلانی اظهار داشت: 17 ائمه جماعات در 21 فضای  دانشگاه کاشان و پردیس خواهران به اقامه نماز می پردازند.

 

 

نظر شما :