یک هزار دانشجو در پانزدهمین جشنواره ورزش های همگانی دانشگاه کاشان شرکت کردند

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۲۳:۵۹ کد : ۱۸۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۵۲
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: در پانزدهمین دوره جشنواره ورزشهای همگانی بیش از یک هزار دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه شرکت کردند.
 مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان گفت: در پانزدهمین دوره جشنواره ورزشهای همگانی بیش از یک هزار دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه شرکت کردند.

سعید حلاج باشی اظهار داشت:  این مسابقات در دو بخش دختران و پسران در رشته های والیبال چهارنفره، فوتبال دستی، طناب کشی، دارت، فریز بی، دست رشته در آب، شوت فوتسال، تیروکمان، پرتاب پنالتی بسکتبال، روپایی و داژبال برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری این دوره مسابقات را ارتقای سطح تندرستی و افزایش کارایی بدنی دانشجویان، بهبود وضعیت آمادگی جسمانی دانشجویان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و جهت دهی و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و اشاعه ورزش های عمومی و همگانی ذکر کرد و افزود: دانشجویان به مدت پانزده روز در رشته های مورد علاقه خود به رقابت پرداختند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، خاطر نشان کرد: استقبال دانشجویان این دانشگاه در پانزدهمین جشنواره  ورزش های همگانی امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش داشت.

این مسابقات از 9 اردیبهشت ماه آغاز و 25 اردیبهشت ماه همزمان با هفته خوابگاه ها به پایان رسید.

در اختتامیه پانزدهمین جشنواره ورزشهای همگانی دانشگاه کاشان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه  به نفرات برتر در هر رشته جوایزی از سوی تربیت بدنی دانشگاه  اهدا شد.


نظر شما :