سرپرست دانشگاه کاشان: کارگران زحمتکش ترین افراد در چرخه تولید و بالندگی هستند

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۵:۵۱ کد : ۱۸۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۶۴
سرپرست دانشگاه کاشان گفت: کارگران زحمتکش ترین افراد در چرخه تولید و بالندگی هستند.

سرپرست دانشگاه کاشان گفت: کارگران زحمتکش ترین افراد در چرخه تولید و بالندگی هستند.

دکتر عباس کتابی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه دانشگاه کاشان با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال جاری، بایستی به قشر زحمت کش کارگر و نیروی انسانی ماهر بیشتر توجه شود.

 وی افزود: با توجه به موقعیت ایران که دشمنان سعی دارند از همه اهرم ها بر کشور ما که بر مبنای آموزه های دینی شکل گرفته ضربه بزنند، با همکاری کارگران و با رشد تولید ملی و توسعه اقتصادی می توان با اهداف دشمن مقابله کرد.

سرپرست دانشگاه کاشان، حقوق پرداختی به کارگران را در مقایسه با زحمات آنها ناچیز دانست و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت های دولت روزی حق و حقوق این افراد در جامعه ادا شود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز، در این مراسم کارگران را از شریفترین اقشار جامعه دانست و گفت: در آموزه های دینی، به کارگری که برای اداره زندگی خانواده اش سعی و تلاش می کند عنوان جهاد کننده در راه خدا اطلاق شده است.

حجت الاسلام عباس خادمیان اظهار داشت: کار بزرگ ترین و شاید زیربنایی ترین بخش زندگی انسانی است که اگر با پول و مسایل مادی و دنیایی مقایسه شود بزرگترین ظلم، به کار شده است.

وی با اشاره به اینکه  امامان و پیشوایان دین(ع) در سخن و در عمل به مسئله کار و اشتغال تأکید داشته و از بیکاری به شدت دوری کرده اند افزود: در روایات آمده است کسی که به کار و تلاش مشغول است، از کسی که کار را رها کرده و به عبادت خدا مشغول است اجر و پاداشی فزون تر دارد.

حجت الاسلام خادمیان کار یک وظیفه و مسئولیت اجتماعی است که بایستی با نیت و مورد رضایت خدواند انجام شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارگران نمونه دانشگاه کاشان تجلیل شد.


نظر شما :