عضو هیات علمی جوان دانشگاه کاشان، صبح عاشورا ، آسمانی شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۳ کد : ۱۷۹۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۹۷۶
عضو هیات علمی جوان دانشگاه کاشان، صبح عاشورا ، آسمانی شد

دکتر علی اصغر رضایی ، عضو هیات علمی جوان  دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان که دوره دانشجویی خود را نیز در این دانشگاه گذرانده بود ، در اوج ثمر بخشی و طراوت ، صبح عاشورا  بر اثر ابتلا به کرونا , به سوی آسمان پر کشید . و همه دانشگاهیان و  دوستان را در بهتی غریب فرو برد .

پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت دکتر علی اصغر رضایی

خبر ناباورانه درگذشت عضو هیات علمی جوان و پرتکاپوی  دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان ، دکتر علی اصغر  رضایی بر اثر ابتلا به کرونا،   واصل و بسیار باعث اندوه و تاثر شد.

این عزیز فقید ، در اوج پرکاری و سرزندگی ، فعالانه در دانشگاه حاضر   و به  تتبع و تحقیق مشغول بود.

اینجانب به نوبه خود و از سوی آحاد دانشگاهیان ، همدردی  و غمزدگی   فراوانمان را به  محضر خانواده ، بستگان ،همکاران و همه مصیبت زدگان اعلام می دارم .

بی شک همیشه خاطرات حضور و زحمات و خدمات ایشان که  دوره دانشجویی  را هم در این دانشگاه گذرانده بود ،  در خاطر دانشگاه و دانشگاهیان به احترام و ستایش خواهد ماند.
.
برای روح این سفر کرده کوی دوست  ، علو درجات و برای بازماندگان بردباری و سلامت آرزو دارم.

بر صبر بر این مصیبت مأجور و مثاب باشید . انشالله .

عباس زراعت
رئیس دانشگاه کاشان

 

پیام رئیس دانشکده ریاضی به مناسبت درگذشت دکتر علی اصغر رضایی

انا لله و انا الیه راجعون. با نهایت تاسف و تالم رحلت استاد مهربان، دلسوز، دوست داشتنی، محبوب همکاران و دانشجویان دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان ما را درغمی غیر قابل وصف قرار داد. این ضایعه را به جامعه ریاضی کشور و بویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان تسلیت میگویم. استاد کم نظیری که غم فقدانش را هرگز نخواهم توانست فراموش کنم. به همسر و دو دختر عزیزش راشین و پارمین تسلیت می گویم. خداوند به همسر گرامیش که هفته قبل در غم رحلت پدرش نیز عزادار بود صبر دهد.

حسن دقیق 

رییس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان

بقاء مختص ذات اوست

با نهایت تاسف و تاثر رحلت جانسوز و غم انگیز همکار عزیزمان استاد جوان و با اخلاق دانشکده ریاضی شادروان دکتر علی اصغر رضایی را به همسر گرامی و خانواده های محترم رضایی و محمدی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیزسفرکرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

دانشکده شیمی دانشگاه کاشان

تصاویر مراسم خاکسپاری دکتر علی اصغر رضایی در شهرستان دورود لرستان


( ۱۹۴ )

نظر شما :