نماینده منتخب مردم کاشان:توسعه علم و فناوری مهمترین گام تولید ملی است

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۴:۱۸ کد : ۱۷۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۲
نماینده منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه علم و فناوری، مهمترین گام تولید ملی و رشد و شکوفایی اقتصادی است.

نماینده منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه علم و فناوری، مهمترین گام تولید ملی و رشد و شکوفایی اقتصادی است.

عباسعلی منصوری، در حاشیه مراسم کلنگ زنی دانشکده معماری و هنر و مرکز بهداشت و درمان دانشگاه کاشان افزود: این دانشگاه بایستی با استفاده از نیروهای نخبه و جوان دانشجو و با ابتکارات و خلاقیت های پژوهشی مسیرهای رشد و تعالی را بپیماید.

وی، با اشاره به اینکه شهرستان کاشان از دیرباز مهد علم ودانش بوده و بزرگان زیادی از این خطه پرورش یافته اند اظهار داشت: مسئولان بایستی حمایت های ویژه ای را در راستای توسعه کمی و کیفی این دانشگاه داشته باشند.

نماینده منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا با توجه به روحیه و اعتقاداتی که در دانشجویان و نخبگان علمی شهرستان کاشان وجود دارد تلاش خود را در مجلس برای تصویب قوانینی که به وزارت علوم کمک کند تا دانشگاه کاشان و دیگر دانشگاه های کشور به جایگاه اصلی خود ارتقاء یابند، بکار گیرد.

منصوری، با تاکید براینکه پیشرفت علم و دانش با توسعه یافتگی رابطه مستقیم دارد گفت: برای پیشرفت شهرستان کاشان، ارتباط علم و صنعت و کاربردی کردن علوم نیاز است.

دو پروژه دانشکده معماری و هنر با زیر بنای پنج هزار مترمربع در دو طبقه از محل اعتبارات ملی سفر ریاست جمهوری و مرکز بهداشت، درمان و مشاوره نیز با زیربنای 800 مترمربع در دو طبقه با مشارکت خیر میثم لاجوردی با حضور معاونان دانشجویی و حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به زمین زده شد.

نظر شما :