مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۲ کد : ۱۷۹۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۰۰

در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه کاشان، مسئولان بسیج دانشجویی استان اصفهان ، مسئولان سپاه کاشان و جمعی از دانشجویان بسیجی ،  مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد.

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه کاشان، مسئولان بسیج دانشجویی استان اصفهان ، مسئولان سپاه کاشان و جمعی از دانشجویان بسیجی ، با تشکر از جواد پور پیر علی ، محمد علی اکبری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان معرفی شد.

رییس دانشگاه کاشان در این نشست از فعالیت ها و تلا شهای بی دریغ مسئول بسیج دانشجویی سابق این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: جواد پور پیر علی بسیجی نمونه بود و آن ویژگیهای کامل یک فرد بسیجی را دارا بود.

 وی برخورد مناسب، روابط عمومی قوی، ایمان و اخلاص را از ویژگیهای نیروی بسیجی عنوان کرد و افزود: اگرامروز مدال و افتخاری بر سینه داریم نشات گرفته از تلاش و کوشش و روحیه بسیجی دانشگاهیان است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که "بسیج نیروی کارآمد کشور برای همه میدان هاست" افزود: نیروهای بسیجی در همه مسایل کشوراز جمله ایام ویروس کرونا و سیل و زلزله  پا در صحنه عمل گذاشته و از جان خود مایه می گذارند و همیشه در کنار و همراه مردم بوده اند.

وی ایجاد وحدت مقدس بین ملت ها را از جمله وظایف بسیج از دیگاه مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: امروز که دشمن در تلاش است تا ایجاد تفرقه را در بین مردم ایجاد کند وظیفه بسیجیان است تا وحدت را بین مردم در همه امور ایجاد کنند.

وی به افتخارات دانشگاه کاشان و کسب رتبه 10 در ترازبین المللی و 7 در تراز ملی اشاره کرد و افزود:  همه این افتخارات مرهون تلاش های جهادی و بسیجی مجموعه کارکنان این دانشگاه است که باید سعی نماییم تا 9 هزار دانشجو و یک هزار اعضای هیات علمی و کارمند این دانشگاه نیز عضو بسیج شوند.

رئیس دانشگاه کاشان اخلاق نیکو ،تواضع و پایبندی  به مقررات را از جمله ویژگیهای نیروی بسیجی از نگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: برای موفقیت در امور هیچ راهی  جز فرهنگ بسیجی نداریم که باید این فرهنگ را در بین همه نهادینه کرده و از رهبر معظم انقلاب به عنوان بسیجی نمونه الگو بگیریم.ایشان ضمن سپاس از تلاش های مسوول قبلی بسیج دانشجویی برای مسوول جدید بسیج آقای حاج علی اکبری نیز آرزوی موفیت نمودند.

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان هم در این نشست با قدردانی از زحمات مسئول بسیج قبلی دانشگاه کاشان افزود: همانگونه که دانشگاه کاشان خوش درخشیده و از دانشگاه های موفق است،  بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز  از بسیج های دانشجویی موفق در سطح دانشگاه های استان اصفهان است و خدمات خوبی را در برگزاری اردوهای جهادی و در ایام کرونا و دیگر موارد فعالیت های جهادی و بسیجی داشته است.

دکتر سید هادی انوری با اشاره به اینکه علیرغم تمام مشکلات  بسیج دانشجویی  رسالت های خود را از مرز دانشگاه فراتر گذاشته و رویکرد نقش آفرینی تخصصی در همه عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و مساله محوری و ایام کرونا داشته و به رسالت های خود به خوبی عمل کرده است، اظهار امیدواری کرد: تا مسئول جدید دانشجویی این دانشگاه با همکاری رییس و مجموعه کارکنان دانشگاه بتواند وظایف خود را به خوبی اجرا و عمل نماید.

در این مراسم از جواد پور پیر علی مسئول بسیج دانشجویی سابق این دانشگاه  قدردانی و طی حکمی محمد علی اکبری به عنوان مسئول بسیج دانشجویی جدید این دانشگاه معرفی شد.


( ۲۱ )

نظر شما :