اعطای نشان سیلک در بخش علم به استاد ریاضی دانشگاه کاشان

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۶ کد : ۱۷۹۴۲ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۹۴

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، استاندار اصفهان، فرماندار، شهردار و مسئولان شهری کاشان نشان سیلک در بخش علم به دکتر "سید علیرضا اشرفی" استاد ریاضی دانشگاه کاشان اهدا شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه کاشان هر سال محقق برتر ایران است و از سال 1385 هر سال به عنوان یکی از 10 دانشمند برتر ایران انتخاب شده است.

دکتر سیدعلیرضا اشرفی عضو هیات تحریریه و داور بسیاری از مجلات داخلی و خارجی معتبر است و در بسیاری از کنفرانس های داخلی و خارجی به عنوان سخنران کلیدی و داور مقالات حضور  داشته است.

از این محقق برجسته عضو هیات علمی دانشگاه کاشان  تاکنون 300 مقاله علمی در مجلات معتبر علمی از او منتشر شده و تا به امروز 21 کتاب بین المللی  و 6 کتاب فارسی در حوزه تخصصی اش نوشته است.

دکتر اشرفی کارشناسی خود را در دانشگاه تربیت مدرس کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی و دکترای خود را از دانشگاه تهران اخذ کرده و از سال 1375 به عضو هیات علمی دانشگاه کاشان درآمده است.

دکتر سید علیرضا اشرفی عضو هیات علمی و استاد تمام گروه ریاضی و مدیر گروه نانو محاسبات دانشگاه کاشان به عنوان معاون اول آکادمی جهانی ریاضی شیمی، چندین نوبت به عنوان دانشمند بین المللی  ISI  ودر زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان انتخاب شده است.

دکتر اشرفی علاوه بر انتخاب دانشمند بین المللی، عضویت آکادمی ریاضی شیمی ، پژوهشگر برگزیده کشوری در سال 88 ، پژوهشگر نمونه استان از سال 80 تاکنون را در کارنامه علمی خود دارد.


( ۸ )

نظر شما :