تفاهم نامه همکاری علمی میان دانشگاه کاشان و اداره کل مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم

۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۱ کد : ۱۷۹۴۱ اخبار دانشگاه تفاهم نامه
تعداد بازدید:۲۵۲۷

تفاهم نامه همکاری علمی میان دانشگاه کاشان و اداره کل مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام منعقد شد.

رئیس دانشگاه کاشان افزود: با انعقاد این تفاهم نامه امکان خدمات پژوهشی رایگان برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان در سطح مرکز اسناد ، موزه و کتابخانه فراهم می شود.

دکتر عباس زراعت همکاری در جهت برگزاری همایشهای علمی مشترک و ترغیب اساتید به حضور و مشارکت علمی موثر در پروژه‌های علمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، استفاده از توان، ظرفیت‌ها و همکاری افتخاری اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان در جهت تشکیل تیم‌های مشاوران علمی (در زمینه ری شناسی، تدوین دانشنامه‌ها، داوری علمی و هیئت تحریریه) را از جمله موارد این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری در جهت تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی به صورت مشترک در محورهای موضوعی ری شناسی و آستان پژوهی و همکاری در جهت انتقال تجارب علمی و آموزشی طرفین فراهم می شود.

دکتر زراعت افزود: فراهم آوردن مقدمات همکاری موزه نجوم آستان با رصدخانه دانشگاه و رصدخانه ملی، استفاده از توان، ظرفیت‌ها و همکاری افتخاری اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان در جهت تشکیل تیم‌های مشاوران علمی (در زمینه ری شناسی، تدوین دانشنامه‌ها، داوری علمی و هیئت تحریریه) وهمکاری در جهت انتقال تجارب علمی و آموزشی طرفین از دیگر موارد مورد توافق این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه که به مدت پنج سال اعتبار دارد به امضای رؤسای دانشگاه کاشان و اداره کل مرکز اسناد، موزه و کتابخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) رسید.

 

 


( ۱ )

نظر شما :